.

Typisk mannfolk.. Kan ikke si noe annet enn det, dessverre.. Bitter og mannevond som jeg er[8D] Men om dere har veldig god kontakt så burde du si det til han.

Hold your horses, girl!
Sitt på hendene dine noen dager, og se om ikke han tar kontakt først. Menn er ikke som oss på mobilfronten, uansett hvordan de føler [;)]

Gratulerer og lykke til forresten, krysser fingrene for at det er en av de bra fyrene du har funnet!

Ha is i magen, og håp på det beste[:D] Er han en tosk så er det ikke stort du får gjort med det, men lar du han få litt luft så kan det jo hende han tar til fornuft[:)]

Men her er det faktisk han som har vært mest på, og har til og med sagt hvis jeg frir til deg en dag og bla, bla, bla. Sagt at han gjerne vil møte sønnen min og lurt på om jeg kunne vurdere å flytte dit han bor osv. Jeg var egentlig ikke så interessert før vi møttes, men han var så sinnsykt mye kjekkere i virkeligheten og han er så utrolig snill og sjarmerende, så derfor jeg falt pladask. Virket liksom som alt var så bra i går, og nå sitter jeg bare her med en vond klump i magen.

Kan nok være som dere sier, mannfolk er jo en gang mannfolk[:'(] Men hadde håpet at han var annerledes[:(]

Jeg klarte ikke vente, måtte sende han en melding på face og si ihvertfall litt hva jeg følte. Droppet det med den forelskelsen osv, men sa at jeg likte han veldig godt og håpet at han også ville bli enda bedre kjent for å finne ut om det var noe kjemi der. Jeg klarer ikke å gå å tenke på dette lenger jeg, får meg nok kanskje en skuffelse, men da er jeg ihvertfall ferdig med det[&o]

Jeg ville spurt (om ikke i dag så om noen dager) hva han egentlig vil... hadde ikke orket å gå å lure.. eller kastet bort mer tid på han hvis han hadde mista interessen.. Dessverre er det mange mannfolk som gjør mye for å få en ting, men håper for din del at han ikke er slik.. Lykke til:)

ORIGINAL: Lissyjane

Ja men vi kvinnfolk er nå forutsigbare også. Om de ser på en fotballkamp eller om de holder på med noe som stresser dem (for eks å støvsuge[8D]), neida, men for eks de holder på med noe,så blir de fraværende. De er ikke sånn som oss damer som kan tygge tyggis og sende SMS samtidig. Han sender nok melding når smaken går ut av tyggisen [:D] (Billedlig talt)

Uff, han har drevet med hundetrening i dag.Så kan jo være derfor han var så fraværende. Så nå synes han sikkert jeg er den masa. Men sendte en melding å spurte når han ville komme på besøk igjen, og da sa han tidligst søndag for han var så opptatt fram til det[&o] Ikke likt han og si sånt[&o]
Uff ikke lett og være forelsket og leve sånn i uvitenheten. Tror ikke jeg har lyst til å gå igjennom dette flere ganger[&:]

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: Lissyjane

Han har sikkert bare fått kalde føtter. Bare la han være litt og la han få tid på seg. Han er sikkert forvirret selv[:)]

Jeg har forpliktelsesangst og det VÆRSTE jeg vet er at de maser dagen etterpå,eller at de kommer med følelsene sine for meg. Da trekker jeg meg ut med en gang. Det må gå av seg selv,ellers mister jeg motet og stikker med en gang.

Åh gud, jeg HATER når de begynner å mase!
Jeg og vil at ting skal komme av seg selv.
Trenger ikke bestemme oss for å bli sammen, eller legge planer for fremtiden liksom, får helt fnatt og har lyst til å rømme hele situasjonen.

Jeg la ikke akkurat planer for framtiden, men ville bare vite om han ville fortsette å bli kjent, eller om han ikke var interessert i kontakt lenger. Jeg orker ikke å gå sånn i uvissthet jeg[&o]

Det var koselig... ja det var kjempedeilig og jeg hadde det koselig hos deg... så ja vi kan jo fortsette å bli kjent å ta det derfra :)

Dette var svaret jeg fikk da. Synes dere det virker som om han er interessert da? Eller er han bare høflig kanskje[8|]

ORIGINAL: Siljemor_82

Det var koselig... ja det var kjempedeilig og jeg hadde det koselig hos deg... så ja vi kan jo fortsette å bli kjent å ta det derfra :)

Dette var svaret jeg fikk da. Synes dere det virker som om han er interessert da? Eller er han bare høflig kanskje[8|]

Ta svaret for det det er, og slapp aaaaaav... han hadde det koselig![:D]

ORIGINAL: smartass

Enig. Men skjønner godt at man overanalyserer alt [8D]

Vet jeg er utrolig barnslig nå, og pleier aldri å holde på sånn som dette. Har ikke møtt noen mannfolk som er verdt å gruble over før nå[:)] Men får bare prøve å slappe av ja, og håpe på det beste[:)] Og la han ta initiativet nå kanskje!

Vet jeg er utrolig barnslig nå, og pleier aldri å holde på sånn som dette. Har ikke møtt noen mannfolk som er verdt å gruble over før nå[:)] Men får bare prøve å slappe av ja, og håpe på det beste[:)] Og la han ta initiativet nå kanskje!

Jaaaaa, håpet er slett ikke ute enda, men maser du mer nå, så ødelegger du bare for deg selv! Trust me!! Hvis han liker deg, så kommer han IKKE til å forsvinne selv om han ikke hører fra deg på noen dager. La han få jakte litt, og lure litt og være litt spent på hva DU vil.

Liker du best julegavene innpakket i pent papir, stående under treet en stund, før du kan riste litt på den, åpne en og en side, og lure på hva du får, eller liker du at gubben kommer løpende fra Elkjøp og hiver en iPod oppi trynet på deg? [8D]

Jeg VET at det er helt grusomt den første tiden når alt er så usikkert. Jeg vet akkurat hvordan du har det nå, og har vært der mange ganger selv. Men du MÅ bare legge tastatur og mobil fra deg, gjør noe som tar noen timer med full konsentrasjon, sett deg og dagdrøm fra den fine natten dere hadde sammen, og forsøk heller å nyt den potensielt HERLIGE tiden du har fremfor deg nå. HVIS du klarer å chille og ikke skremme ham vekk [;)]

Back
Topp