13.NOVEMBER

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
God kveld!
Travle, men gode dager her. Rekker innom forumet en sjelden gang, men fra mandag av er jeg tilbake i studiehverdagen og det skal bli godt.:p

Her pågår det pottetrening på ettermiddagene, hvor Jen går uten noe nedentil og har potta stående på stua. I går sprang hun og satte seg ned selv når hun skulle tisse. Jenta blir jo SÅ fornøyd når hun er flink og får noen båter med mandarin i belønning.:p

Nå skal jeg slappe av litt før gruppearbeid med ei fra klassen. *phew*

Ønsker dere en strålende kveld!

Ja og da håper jeg vi hører noe mer fra deg!:D hehe..

Superflinke Jenny da :D sånt kan vi ikke gjøre med Liana enda ;)

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Jeg sendte mannen til messa for å ta noen øl med kolleger!
Så her sitter jeg i stillheten :D
Hehe!
Nå skal jeg lage meg noe godt å drikke og kikke litt på tv-serie!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Ja, hun har skjønt mye på kort tid.:) Har hatt tørre bleier når hun har kommet hjem fra bhg 16.30 (hvor de skifter siste gang rundt kl.14.30-15, med mindre det er bæsj i bleia) OG hatt tørre bleier etter to-timersdubbene på helg. Spørst om hun skal få gå bleiefri helga, rett og slett.

Er ikke sååå flink student. Dette er nok ei skippertakskrampe.;)
Så flott :D Når hun klarer å holde seg så mye som 2 timer uten våte bleier så er hun klar for å prøve seg uten ja! Bare ha henne regelmessig på do (tar litt tid før de sier noe FØR de tisser) og regn med noen uhell ;)

Har bhg henne på do/potte ved skift?

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Forkjøla frøken her i kveld. Ser ut til at det kan bli en urolig natt :oops:

Men vi har hatt en koselig ettermiddag med middag i barnehagen og besøk hos svigers. Fikk satt 6 (!!!) kasser med klær i 80-86 opp på loftet hos svigers :eek: Og Hermine fikk badet i badekaret deres :)

...-5 og suuuur vind her nå, grisekaldt!

Lilla-87

Forumet er livet
Så flott :D Når hun klarer å holde seg så mye som 2 timer uten våte bleier så er hun klar for å prøve seg uten ja! Bare ha henne regelmessig på do (tar litt tid før de sier noe FØR de tisser) og regn med noen uhell ;)

Har bhg henne på do/potte ved skift?
Ja, de tørre bleiene har kommet hyppigere bare denne uka, så det "hintet" tar jeg.;)
De setter henne på potte ved skift og jeg har bedt om at de setter henne der oftere også, men jeg vet ikke hvor ofte. Tenkte å høre med dem i morra.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Ja, de tørre bleiene har kommet hyppigere bare denne uka, så det "hintet" tar jeg.;)
De setter henne på potte ved skift og jeg har bedt om at de setter henne der oftere også, men jeg vet ikke hvor ofte. Tenkte å høre med dem i morra.
Så bra fremgang :D
Spennende!!!
Bhg her har henne fast på do før alle "rutinene": før utetid (09.30), før lunsj (11), før sovetid (12) og før frukt (14.30), så er sjelden hun må tisse utenom det i bhg :)

Topp