13.NOVEMBER

God kveld!
Travle, men gode dager her. Rekker innom forumet en sjelden gang, men fra mandag av er jeg tilbake i studiehverdagen og det skal bli godt.:p

Her pågår det pottetrening på ettermiddagene, hvor Jen går uten noe nedentil og har potta stående på stua. I går sprang hun og satte seg ned selv når hun skulle tisse. Jenta blir jo SÅ fornøyd når hun er flink og får noen båter med mandarin i belønning.:p

Nå skal jeg slappe av litt før gruppearbeid med ei fra klassen. *phew*

Ønsker dere en strålende kveld!

Ja og da håper jeg vi hører noe mer fra deg!:D hehe..

Superflinke Jenny da :D sånt kan vi ikke gjøre med Liana enda ;)
 
Jeg sendte mannen til messa for å ta noen øl med kolleger!
Så her sitter jeg i stillheten :D
Hehe!
Nå skal jeg lage meg noe godt å drikke og kikke litt på tv-serie!
 
Ja, hun har skjønt mye på kort tid.:) Har hatt tørre bleier når hun har kommet hjem fra bhg 16.30 (hvor de skifter siste gang rundt kl.14.30-15, med mindre det er bæsj i bleia) OG hatt tørre bleier etter to-timersdubbene på helg. Spørst om hun skal få gå bleiefri helga, rett og slett.

Er ikke sååå flink student. Dette er nok ei skippertakskrampe.;)
Så flott :D Når hun klarer å holde seg så mye som 2 timer uten våte bleier så er hun klar for å prøve seg uten ja! Bare ha henne regelmessig på do (tar litt tid før de sier noe FØR de tisser) og regn med noen uhell ;)

Har bhg henne på do/potte ved skift?
 
Forkjøla frøken her i kveld. Ser ut til at det kan bli en urolig natt :oops:

Men vi har hatt en koselig ettermiddag med middag i barnehagen og besøk hos svigers. Fikk satt 6 (!!!) kasser med klær i 80-86 opp på loftet hos svigers :eek: Og Hermine fikk badet i badekaret deres :)

...-5 og suuuur vind her nå, grisekaldt!
 
Så flott :D Når hun klarer å holde seg så mye som 2 timer uten våte bleier så er hun klar for å prøve seg uten ja! Bare ha henne regelmessig på do (tar litt tid før de sier noe FØR de tisser) og regn med noen uhell ;)

Har bhg henne på do/potte ved skift?
Ja, de tørre bleiene har kommet hyppigere bare denne uka, så det "hintet" tar jeg.;)
De setter henne på potte ved skift og jeg har bedt om at de setter henne der oftere også, men jeg vet ikke hvor ofte. Tenkte å høre med dem i morra.
 
Ja, de tørre bleiene har kommet hyppigere bare denne uka, så det "hintet" tar jeg.;)
De setter henne på potte ved skift og jeg har bedt om at de setter henne der oftere også, men jeg vet ikke hvor ofte. Tenkte å høre med dem i morra.
Så bra fremgang :D
Spennende!!!
Bhg her har henne fast på do før alle "rutinene": før utetid (09.30), før lunsj (11), før sovetid (12) og før frukt (14.30), så er sjelden hun må tisse utenom det i bhg :)
 
Back
Topp