13/7

Takk, vi hadde en strålende dag! Husker ikke hvilken snap jeg sendte? Går i surr i alle snappene.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det var en med en fin utsikt :P fjell og vann;):P hehe..

Det var en med en fin utsikt :P fjell og vann;):P hehe..
Åjja, det var utsikta innover mot hjembygda mi det.:) Er det finvær, så er det ingen andre steder jeg heller vil være. Tenkte å flytte tilbake dit når studiene er overstått. :)

Åjja, det var utsikta innover mot hjembygda mi det.:) Er det finvær, så er det ingen andre steder jeg heller vil være. Tenkte å flytte tilbake dit når studiene er overstått. :)

Vakkert! Hva het stedet igjen?

Kunne mannen din også tenkt seg å bo der?:) eller har han ikke noe valg? :P

Vakkert! Hva het stedet igjen?

Kunne mannen din også tenkt seg å bo der?:) eller har han ikke noe valg? :P
Eresfjord heter det.:)
Nja..Han synes det er fint der og trives godt, men det er langt unna byen/jobben hans, så det må nok en annen jobb og litt overtalelse til.;)

Ahaa..Så du er VM-frue du, ja.. er det Lutfi som har gnaga litt på deg rett og slett?;)
Vi/Jona har ikke sett en eneste kamp og det er jeg glad for.

Hahaha ja har ble litt ivrig i den ene kampen her! Så er nok han bittet kommer fra:eek::P haha..
Han følger stort sett bare med på VM heldigvis:) og ofte ser han kampene på pc'en sånn at jeg får tv'en:D

Heldige du som ikke har en VM-mann! Hehe..

Hahaha ja har ble litt ivrig i den ene kampen her! Så er nok han bittet kommer fra:eek::P haha..
Han følger stort sett bare med på VM heldigvis:) og ofte ser han kampene på pc'en sånn at jeg får tv'en:D

Heldige du som ikke har en VM-mann! Hehe..
"Trodde det var et myggbitt" du liksom!! Lurer ikke meg! Kjenner da igjen et mannebitt når jeg ser det!! :p Hihi..

Eresfjord heter det.:)
Nja..Han synes det er fint der og trives godt, men det er langt unna byen/jobben hans, så det må nok en annen jobb og litt overtalelse til.;)

Han blir nok med skal du se;) når jeg klarer å dra med meg Lutfi til Rjukan, så kan vel hvem som helst klare det samme :P hahaha

"Trodde det var et myggbitt" du liksom!! Lurer ikke meg! Kjenner da igjen et mannebitt når jeg ser det!! :p Hihi..

Ja disse mannfolka er ikke sanne:P haha..

Tenk å kommet til legen å sagt at bittet kommet fra mannen som er for ivrig i fotballkampene :P haha

Tidenes huske-er-gøy-ansikt:D hahaha..
1405280020503.jpg
1405280069808.jpg

Han blir nok med skal du se;) når jeg klarer å dra med meg Lutfi til Rjukan, så kan vel hvem som helst klare det samme :P hahaha
Har allerede greid å lure han med bort fra byen og hit vi bor nå (noe han ikke angrer på), men dette blir i såfall distrikts-Norge på sitt beste.;)

Har allerede greid å lure han med bort fra byen og hit vi bor nå (noe han ikke angrer på), men dette blir i såfall distrikts-Norge på sitt beste.;)

Hehe så du tar ett skritt av gangen?:P

Hehe, ja, jeg legger langsiktige planer og har tross alt tre år til på meg.;) Sneaky!

Å din luring:P:D;) haha

God kveld :D
Det gikk litt tid på klesvask og lek med ungene i dag ute i solen.
De syntes det var stas å være tilbake til lekene sine og nabobarna :D
Så koselige bilder dere har lagt ut :)
Jeg fikk gått meg en tur med søs nå i kveld. Har hodepine, så det ble ikke den planlagte joggeturen, gitt!
Her er det vin og mac på meg, vin og VM på mannen :p

Høre ut som en fin kombi du har going on: hatt en fin ferie, kommer hjem til sommer og fine temperaturer, feires med god mat og pakker, bursdag i morra, og skal snart ut på ferie igjen.:D
Er bare hjemme for å snu egentlig? :)

Helt toppers ja!!!

Vi pakker opp og ned igjen de samme sakene :p

Back
Topp