Takk, vi hadde en strålende dag! Husker ikke hvilken snap jeg sendte? Går i surr i alle snappene.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det var en med en fin utsikt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, vi hadde en strålende dag! Husker ikke hvilken snap jeg sendte? Går i surr i alle snappene.
Jah, for all del - glem ikke VM!Haha jo takkmå matche disse VM tider
![]()
Eller jukset med is nå ;-)
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Åjja, det var utsikta innover mot hjembygda mi det.Det var en med en fin utsiktfjell og vann
hehe..
Jah, for all del - glem ikke VM!
Ahaa..Så du er VM-frue du, ja.. er det Lutfi som har gnaga litt på deg rett og slett?Hahaha nei er jo umulig å glemme det med en mann som liker VM![]()
Åjja, det var utsikta innover mot hjembygda mi det.Er det finvær, så er det ingen andre steder jeg heller vil være. Tenkte å flytte tilbake dit når studiene er overstått.
Eresfjord heter det.Vakkert! Hva het stedet igjen?
Kunne mannen din også tenkt seg å bo der?eller har han ikke noe valg?
![]()
Ahaa..Så du er VM-frue du, ja.. er det Lutfi som har gnaga litt på deg rett og slett?
Vi/Jona har ikke sett en eneste kamp og det er jeg glad for.
"Trodde det var et myggbitt" du liksom!! Lurer ikke meg! Kjenner da igjen et mannebitt når jeg ser det!!Hahaha ja har ble litt ivrig i den ene kampen her! Så er nok han bittet kommer frahaha..
Han følger stort sett bare med på VM heldigvisog ofte ser han kampene på pc'en sånn at jeg får tv'en
Heldige du som ikke har en VM-mann! Hehe..
Eresfjord heter det.
Nja..Han synes det er fint der og trives godt, men det er langt unna byen/jobben hans, så det må nok en annen jobb og litt overtalelse til.
"Trodde det var et myggbitt" du liksom!! Lurer ikke meg! Kjenner da igjen et mannebitt når jeg ser det!!Hihi..
Har allerede greid å lure han med bort fra byen og hit vi bor nå (noe han ikke angrer på), men dette blir i såfall distrikts-Norge på sitt beste.Han blir nok med skal du senår jeg klarer å dra med meg Lutfi til Rjukan, så kan vel hvem som helst klare det samme
hahaha
Har allerede greid å lure han med bort fra byen og hit vi bor nå (noe han ikke angrer på), men dette blir i såfall distrikts-Norge på sitt beste.
Hehe, ja, jeg legger langsiktige planer og har tross alt tre år til på meg.Hehe så du tar ett skritt av gangen?![]()
Hehe, ja, jeg legger langsiktige planer og har tross alt tre år til på meg.Sneaky!
Søtingene
Helt toppers ja!!!Høre ut som en fin kombi du har going on: hatt en fin ferie, kommer hjem til sommer og fine temperaturer, feires med god mat og pakker, bursdag i morra, og skal snart ut på ferie igjen.
Er bare hjemme for å snu egentlig?