13.03 torsdag :-)

Vi fikk plutselig en travle kveld. Hermine hosta i en times tid og spydde til slutt i senga :( Så nå har vi badet og tatt på rein pysj. Klesvask i maskina og ullpysj og ullpose er vaska med gallesåpe (den såpa er gull på slimete oppkast!). Snuppa sitter i sofaen og koser seg med salt chips og Drømmehagen...hun ble fryktelig våken av det badet :p Skal gi henne en dose Efedrin etterpå og så får vi legge oss sammen hele gjengen!

Sent from my iPhone using BV Forum
Synd hun skulle hoste så fælt :( :(

Fint alt hat gått bra da! :) Hehe, dem dobbeltsikra seg? :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Haha ha tror dem skjønnte at jeg car bestemt på å ikke ville ha flere barn når jeg er 26 år og har 3 barn i alder fra 5mnd til 4år :P

Vi fikk plutselig en travle kveld. Hermine hosta i en times tid og spydde til slutt i senga :( Så nå har vi badet og tatt på rein pysj. Klesvask i maskina og ullpysj og ullpose er vaska med gallesåpe (den såpa er gull på slimete oppkast!). Snuppa sitter i sofaen og koser seg med salt chips og Drømmehagen...hun ble fryktelig våken av det badet :P Skal gi henne en dose Efedrin etterpå og så får vi legge oss sammen hele gjengen!

Usj,stakkars da. Håper hun sovner godt etterhvert :-)

Her hoster de også igjen,og Wael har vært superslapp med 39,5 i feber og null matlyst idag.
Gleder meg til varmen og mindre syke unger.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Skal snart legge meg. Helt døøø...

Bestilte legetime til meg selv om et par uker..har så nakke/skuldre smerter og kraftig hodepine hver dag. Tror jeg har fått betenelse eller noe. Pluss bihulene igjen. Great! Blir vel antibiotika eller noe håper jeg... så vil jeg sjekke om jeg mangler noen vitaminer,da jeg spiser svært lite kjøtt og mat generelt....

God kveld videre jenter. Håper alle sover godt :-):-):-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Legg ut bilde når du orker :-) ja,han blir nok lang. :-)
Wael lekte med en gutt idag på lekeplassen,han var 4,5 år og de var like lange hehe. Så alle skravler så mye med Wael. Litt vanskelige spørsmål og han skjønner ikke stort hehe :-)

Hvor lang er du og samboeren din?
Jeg er 1.72 ca,mannen er mellom 1.80-85. Men,fedrene våres er høyere igjen :-) pappa er 1.87 og faren til K var 1.90 :-) Lurer på hvem han slekter på :-)

Håper du slipper ubehag i magen da.. og at du får hjelp hvis du trenger det :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe ja er akkurat det, folk tror dem er større enn det dem er.. sånn er det med Emira å, hun er jo like høy som 5 og 6åringene i barnehagen :P men hun forstår ganske mye da, siden hun er 4 år.. jeg er vel rundt 170 og sambo ca 178.. men min mamma sin slekt er lange.. hun selv er like lang som men, faren hennes og mange andre fra hans side er veldig lange alt fra 180 til over 190 mener jeg..men mest mennene da :) blir spennende å se hvor lang Wael kommer til å bli :D Plutselig er han høyere enn pappan :P haha..

Har ikke hatt annet ubehag en verking i skuldra.. litt øm ved navlen og under ribbeina bare..så tar paracet før jeg legger meg og håper på en grei natt :)

Her er pysjene foresten:)
1394742895933.jpg
1394742939555.jpg
1394742954378.jpg

Godt å lese at alt har gått bra Anita! :D

Dette ble en flott ettermiddag! Vi ba mamma på kaffe og hun kom ruslende etterhvert. Rett før hun kom fikk Teodor se grundig inn i politibilen til politimannen/kjæresten til politidamenaboen vår! OG så tok jeg frem sykkelen hans og han lekte lenge ute med en nabojente. De kom etterhvert inn og har lekt så fint sammen (de går i bhg sammen og skal begynne i samme klasse til høsten), hun ville aldri hjem :p Så fikk de kveldsmat (hun spiste sakte "fordi jeg vil ikke hjem!") :D:D
Lillebror sovna og fikk sove her i fred mens T og jeg fulgte nabojenta hjem og hadde med oss babycall. nÅ er også T i seng, jeg har ryddet og skal finpusse på arbeidskravet og sende det inn slik at jeg slipper det før kl 14 i morgen.
Håper alle får en fin kveld!

Ååhh høres ut som en kjempe fin ettermiddag:D politibiler er stas for en liten/stor gutt :D så moro å kunne få se en inni og "brife" med det i bhgen imårra:P hehe..

Vi fikk plutselig en travle kveld. Hermine hosta i en times tid og spydde til slutt i senga :( Så nå har vi badet og tatt på rein pysj. Klesvask i maskina og ullpysj og ullpose er vaska med gallesåpe (den såpa er gull på slimete oppkast!). Snuppa sitter i sofaen og koser seg med salt chips og Drømmehagen...hun ble fryktelig våken av det badet :P Skal gi henne en dose Efedrin etterpå og så får vi legge oss sammen hele gjengen!

Stakkars liten :( hun kan nok ikke ha mindre doser nei.. håper dere slipper mer hoste ;)

Så kjekt:-) Skjønner du må gjøre deg noen erfaringer først ja:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Hehe ja er litt utenkelig at jeg som blir såååå lett gravid, plitselig ikke kan bli det lenger :P:D men som legen sa, "vi kommer hvertfall ikke til å treffes på føden":P

Skal snart legge meg. Helt døøø...

Bestilte legetime til meg selv om et par uker..har så nakke/skuldre smerter og kraftig hodepine hver dag. Tror jeg har fått betenelse eller noe. Pluss bihulene igjen. Great! Blir vel antibiotika eller noe håper jeg... så vil jeg sjekke om jeg mangler noen vitaminer,da jeg spiser svært lite kjøtt og mat generelt....

God kveld videre jenter. Håper alle sover godt :-):-):-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Usj,stakkars da. Håper hun sovner godt etterhvert :-)

Her hoster de også igjen,og Wael har vært superslapp med 39,5 i feber og null matlyst idag.
Gleder meg til varmen og mindre syke unger.

Kålormen Wael 14.10.11♡

Uff da.. god bedring til både deg og Wael! *Masse klemmer* håper dere får sove godt <3

Takk ♡
Sov fint alle sammen. Og feberfri idag :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Takk ♡
Sov fint alle sammen. Og feberfri idag :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Å så bra :D da får vi håpe det ikke kommer tilbake :D

Takk :-)
Hva med dere da?:-) har du vondt?

Kålormen Wael 14.10.11♡

Inatt og idag har jeg vondt i ribbeina :P er denne gassen som gir luftsmerter.. så våkna mye inatt.. men gikk greit så lenge jeg lå stille ;) ellers har alle barna sovet gjennom natten :)

Back
Topp