13.03 torsdag :-)

Vis vedlegget 53587

Her ble det full vinter igjen, som forventet :p Er ingen vits i å håpe på vår her før om 1.5 måneds tid ;) :p

Vi har kosa oss på shopping med mommo, jeg fikk meg ei deilig ny bukse og Hermine en liten rød koffert fra Søstrene Grenes som hun bar meg seg gjennom hele butikken :p Den skal vi ha småleker i! :D :) Snuppa slokna på tur hjem, la henne over i senga...nå har hun sovet 20 minutt der og er våken igjen...vet ikke hvorfor jeg trodde at sengsoving var en god plan :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Er meldt kulde og snø igjen her og :o

Hvordan har det gått idag Anita? :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Er meldt kulde og snø igjen her og :o
Haha, godt det ikke bare er her :p Vi blir så værsyke når det er midtvinters her oppe og full vår sørpå ;)

I mars 2012 var vi i Oslo, for å prøve brudekjoler, og da var det 17 grader i skyggen og folk gikk i shorts og flipflops på Aker Brygge :eek: kom hjem igjen til full vinter :p

Vi fikk oss en halv time ute i snøen etter middag :) Men nå regner det igjen :eek: Fikk testa vanntettheten på dressen da :p

"NØØØØMANN"
ImageUploadedByBV Forum1394729606.671781.jpg

1557443_475463579226306_1704862702_n.jpg

Hvordan har det gått idag Anita? :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Har gått bra søta :) takk som spør ;)

Ble vel lagt på operasjonsbordet ca 12:30 og tok 30-40 min..og lå visst å sov i en time:P har bare et lite kutt ved eller i navlen. Ikke noe spesielt vondt, men hadde litt vondt ved navlen når jeg våkna så fikk smertestillende via armen :) nå har jeg bare vondt i skuldra av alle steder :P haha.. er pga gassen dem brukte til å blåse opp magen for å se bedre, restene stiger jo opp, så da havner det i skuldrene og kjennes som om dem er stive og verker:confused: hun som opererte meg valgte å brenne OG kutte over egglederne, så nå skal det være sikkert:D:P hehe.. nå er vi på vei hjem, var innom kapphal for å kjøpe pysj til Leoh :P hjemme om ca 45 min..

Fikk verdens største sjokolade etter mat og operasjon:P
1394732958048.jpg

Vi fikk oss en halv time ute i snøen etter middag :) Men nå regner det igjen :eek: Fikk testa vanntettheten på dressen da :p

"NØØØØMANN"
Vis vedlegget 53595

Smelter! Så fin liten jente og nøøømann! :D

Ble vel lagt på operasjonsbordet ca 12:30 og tok 30-40 min..og lå visst å sov i en time:p har bare et lite kutt ved eller i navlen. Ikke noe spesielt vondt, men hadde litt vondt ved navlen når jeg våkna så fikk smertestillende via armen :) nå har jeg bare vondt i skuldra av alle steder :p haha.. er pga gassen dem brukte til å blåse opp magen for å se bedre, restene stiger jo opp, så da havner det i skuldrene og kjennes som om dem er stive og verker:confused: hun som opererte meg valgte å brenne OG kutte over egglederne, så nå skal det være sikkert:D:p hehe.. nå er vi på vei hjem, var innom kapphal for å kjøpe pysj til Leoh :p hjemme om ca 45 min..

Fikk verdens største sjokolade etter mat og operasjon:p
Vis vedlegget 53604

Så bra alt har gått bra, og du er i fin form:-) Ikke verst å få en liten sjokkis etterpå:D
Sikkert herlig å få det overstått, og slippe å tenke mer på prevensjon:-)

Ble vel lagt på operasjonsbordet ca 12:30 og tok 30-40 min..og lå visst å sov i en time:P har bare et lite kutt ved eller i navlen. Ikke noe spesielt vondt, men hadde litt vondt ved navlen når jeg våkna så fikk smertestillende via armen :) nå har jeg bare vondt i skuldra av alle steder :P haha.. er pga gassen dem brukte til å blåse opp magen for å se bedre, restene stiger jo opp, så da havner det i skuldrene og kjennes som om dem er stive og verker:confused: hun som opererte meg valgte å brenne OG kutte over egglederne, så nå skal det være sikkert:D:P hehe.. nå er vi på vei hjem, var innom kapphal for å kjøpe pysj til Leoh :P hjemme om ca 45 min..

Vis vedlegget 53604
Så godt å høre :-) Tenkte på deg idag :-)
Gir det seg fort i skuldrene tror du? Håper det.

Så søt liten sjokolade ♡
Hvilken pysj kjøpte du?
Har alt gått bra med barna idag? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

"NØØØØMANN"
Vis vedlegget 53595

Sååå søt :-)
Kjempefine klær da. Reima eller? :-)

Nøøøømann er alltid populært :-)

Kjipt det kom masse snø nå. Kommer sikkert hit i natt/morgen og :eek::eek:

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så bra alt har gått bra, og du er i fin form:-) Ikke verst å få en liten sjokkis etterpå:D
Sikkert herlig å få det overstått, og slippe å tenke mer på prevensjon:-)

Ja utrolig godt å være ferdig :D merket ikke at jeg sovnet engang :eek: lå bare å så i taket og på folka rundt meg, og vips! så lå jeg i en seng i et anmet rom :P likte godt å få en sjokolade som dessert :) skal bli bra å slippe tanken på graviditet og sånt ja:D men må bare la det synke inn, for tror det ikke før jeg får se det.. hehe..

Så godt å høre :-) Tenkte på deg idag :-)
Gir det seg fort i skuldrene tror du? Håper det.

Så søt liten sjokolade ♡
Hvilken pysj kjøpte du?
Har alt gått bra med barna idag? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe så "go" du er da:D
Det kommer og går, men kommer til å gi seg iløpet at 1-2 dager sa dem.. kunne også få en følelse av å være oppblåst i magen..men skulle bare hive innpå med paracet eller ibux når jeg trenger:)

Skal legge ut bilde av pysjene etterpå..ble 3 stk men dem ligger i pose bak i bilen;) de han har i 68 er for korte i beina :P

Virker som om barna har hatt det fint :) fått is av tanta si, og det var "nam nam nam" ifølge Liana :)

Sååå søt :-)
Kjempefine klær da. Reima eller? :-)

Nøøøømann er alltid populært :-)

Kjipt det kom masse snø nå. Kommer sikkert hit i natt/morgen og :eek::eek:

Kålormen Wael 14.10.11♡
Takk :rolleyes:
Jepp, er Reima! Hun lyser iallfall opp på en gråværsdag ;)
Her er det helt normalt at det snør ut april, det er vi vant til :p

Vis vedlegget 53604
Fint alt hat gått bra da! :) Hehe, dem dobbeltsikra seg? :p

Hehe så "go" du er da:D
Det kommer og går, men kommer til å gi seg iløpet at 1-2 dager sa dem.. kunne også få en følelse av å være oppblåst i magen..men skulle bare hive innpå med paracet eller ibux når jeg trenger:)

Skal legge ut bilde av pysjene etterpå..ble 3 stk men dem ligger i pose bak i bilen;) de han har i 68 er for korte i beina :P

Virker som om barna har hatt det fint :) fått is av tanta si, og det var "nam nam nam" ifølge Liana :)
Legg ut bilde når du orker :-) ja,han blir nok lang. :-)
Wael lekte med en gutt idag på lekeplassen,han var 4,5 år og de var like lange hehe. Så alle skravler så mye med Wael. Litt vanskelige spørsmål og han skjønner ikke stort hehe :-)

Hvor lang er du og samboeren din?
Jeg er 1.72 ca,mannen er mellom 1.80-85. Men,fedrene våres er høyere igjen :-) pappa er 1.87 og faren til K var 1.90 :-) Lurer på hvem han slekter på :-)

Håper du slipper ubehag i magen da.. og at du får hjelp hvis du trenger det :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Godt å lese at alt har gått bra Anita! :D

Dette ble en flott ettermiddag! Vi ba mamma på kaffe og hun kom ruslende etterhvert. Rett før hun kom fikk Teodor se grundig inn i politibilen til politimannen/kjæresten til politidamenaboen vår! OG så tok jeg frem sykkelen hans og han lekte lenge ute med en nabojente. De kom etterhvert inn og har lekt så fint sammen (de går i bhg sammen og skal begynne i samme klasse til høsten), hun ville aldri hjem :p Så fikk de kveldsmat (hun spiste sakte "fordi jeg vil ikke hjem!") :D:D
Lillebror sovna og fikk sove her i fred mens T og jeg fulgte nabojenta hjem og hadde med oss babycall. nÅ er også T i seng, jeg har ryddet og skal finpusse på arbeidskravet og sende det inn slik at jeg slipper det før kl 14 i morgen.
Håper alle får en fin kveld!

Vi fikk plutselig en travle kveld. Hermine hosta i en times tid og spydde til slutt i senga :( Så nå har vi badet og tatt på rein pysj. Klesvask i maskina og ullpysj og ullpose er vaska med gallesåpe (den såpa er gull på slimete oppkast!). Snuppa sitter i sofaen og koser seg med salt chips og Drømmehagen...hun ble fryktelig våken av det badet :P Skal gi henne en dose Efedrin etterpå og så får vi legge oss sammen hele gjengen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja utrolig godt å være ferdig :D merket ikke at jeg sovnet engang :eek: lå bare å så i taket og på folka rundt meg, og vips! så lå jeg i en seng i et anmet rom :P likte godt å få en sjokolade som dessert :) skal bli bra å slippe tanken på graviditet og sånt ja:D men må bare la det synke inn, for tror det ikke før jeg får se det.. hehe..
Så kjekt:-) Skjønner du må gjøre deg noen erfaringer først ja:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Back
Topp