12ukers kontroll

På arket hvor legen krysser av de forskjellige blodprøvene sekretæren skal ta står det at de kan tas mellom uke 8 og 12. Det gjorde det i 2011 når jeg var gravid med førstemann, så fryktelig rart om det ikke er samme overalt? Kanskje noen leger sier det fordi de ikke vet..? Skal til lege å ta alle prøver uke 10 denne gangen :)
 
På arket hvor legen krysser av de forskjellige blodprøvene sekretæren skal ta står det at de kan tas mellom uke 8 og 12. Det gjorde det i 2011 når jeg var gravid med førstemann, så fryktelig rart om det ikke er samme overalt? Kanskje noen leger sier det fordi de ikke vet..? Skal til lege å ta alle prøver uke 10 denne gangen :)

Stod det her og, men sist gang stod det ingenting. Hun er født i juli 2015.
 
På arket hvor legen krysser av de forskjellige blodprøvene sekretæren skal ta står det at de kan tas mellom uke 8 og 12. Det gjorde det i 2011 når jeg var gravid med førstemann, så fryktelig rart om det ikke er samme overalt? Kanskje noen leger sier det fordi de ikke vet..? Skal til lege å ta alle prøver uke 10 denne gangen :)

Jeg ringte for å bestille legetimen i dag. Da sa hu at prøver skulle tas mellom uke 12 og 15. Men fikk time 11+5, så vet ikke helt om hu sa feil eller noe :p
 
Håper på å utsette første kontroll så lenge som mulig, så blir nok rundt uke 12 :) Var så sårt sist når vi mistet og allerede hadde fylt ut svangerskapsskjema og måtte avbestille neste kontroll til jordmor..
 
Venter til neste Ul hos fertilitetsklinikken og hører hva de anbefaler. Føles fortsatt rart og uvirkelig så klarer ikke helt å se for meg svangerskapskontroll enda. Iallefall ikke før uke 12 :p
 
Back
Topp