12mnd vaksine

Bkno3072672

Flørter med forumet
Bivirkninger? Mini fikk den på torsdag og har siden da nesten ikke spist, snur seg vekk fra flasken. Er kjempe urolig og sover dårlig. Noen andre som ble sånn? Normalt? Evt hvor lenge kan det vare? Gutten er jo kjempe sliten stakkars

Min sover dårlig uansett, så merket ikke noe særlig. Litt slapp.. husker ikke så mye, men det var ingen store bivirkninger jeg merket godt! :) Men de kan jo få det da, dessverre..Og det er normalt. Men sa ikke helsesøster noe om bivirkninger og hva som er normalt da hun satte sprøyten? Det var dårlig :facepalm: Det bør de opplyse om synes jeg..

Min fikk feber i ca 1 døgn, da var formen ganske dårlig. Var som normal igjen etter det i ca en uke helt til hun ble dårlig igjen, men da var det sannsynligvis fjerde barnesykdom.

Det er like sannsynlig at det er en "sånn" periode, som barna har med jevne mellomrom. :)
Det går som regel over igjen. ;)

Vår kar fikk feber i to dager.

Tok 4dager uten mye søvn og mat søvn. Så ble han bra.
Nei helsestasjonen her er ingenting å skryte av... har aldri hatt samme helsesøster engang.....

Tok 4dager uten mye søvn og mat søvn. Så ble han bra.
Nei helsestasjonen her er ingenting å skryte av... har aldri hatt samme helsesøster engang.....
Litt samme her, hun vi skulle ha fast er ofte borte - får gjerne beskjed når vi møter opp til time at de har byttet dag på oss (uten å ha fått beskjed); men fikk beskjed sist at vi skulle få en ny en, slik at det ble samme som følger opp videre :)

Back
Topp