Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: iselinn88
ORIGINAL: Helene Harefrøken
ORIGINAL: *Meya*
Dersom alt er helt okay, synes jeg det kan være en ok løsning. Man sender jo ikke hjem noen som ikke klarer reise da, selvsagt.
Jeg blir nesten litt "skremt" av det...siden jeg blir førstegangsfødene...men man får vell ligge der lengre enn 4 timer om jeg selv føler behov for det!?!
Du må jo lese artikkelen du linker til selv da [;)] Står jo bare kan.
har lest den jeg
ORIGINAL: Sillien
fy søren generell er skummel!! Føler jo jeg er på ungdomsskolen igjen, virker som om folk er ute etter å "ta" andre istedenfor å hjelpe...
fy søren generell er skummel!! Føler jo jeg er på ungdomsskolen igjen, virker som om folk er ute etter å "ta" andre istedenfor å hjelpe...
her skal alle ta alle! Glad jeg ikke er sånn, for å si det mildt. Man får LITE hjelp her inne[:)]
og om ikke folk skjønner at jeg vet forskjell på KAN og MÅ, så begynner jeg enda mer å lure, da MÅ de bare lage diskusjoner. :P
her skal alle ta alle! Glad jeg ikke er sånn, for å si det mildt. Man får LITE hjelp her inne[:)]
og om ikke folk skjønner at jeg vet forskjell på KAN og MÅ, så begynner jeg enda mer å lure, da MÅ de bare lage diskusjoner. :P
ORIGINAL: Myshild Bergsprekken
er vel heller det at noen er litt for hårsåre til å være her...
ORIGINAL: Bouncy Bollocks
eller at folk må tøffe seg. Jeg syns ikke man skal drite i manerer bare fordi man kan gjemme seg bak at det er et diskusjonsforum, når det er på en babyside. Og det å komme med "dårlig evne til å lese & tolke tekst" er stygt sagt. Men det er min mening
Så med en gang man svarer med fokus på sak og ikke kosemoseoverdose-crap, så "tøffer" man seg? I dette tilfellet er det jo ganske enkelt noen som har påpekt at artikkelen sier "kan" og ikke "må", og det ble jo tatt veldig ille opp. Da er det jo noe som ikke hauker i hop.
"Babyside" har ingenting med saken å gjøre, dette er et generelt forum (derav navnet Generelt. It's like magic).
Det er forresten ikke stygt sagt, det er fakta. Det er folk her som ikke greier å forstå nyanser i tekster godt nok til at de trolig får noe utbytte av å være her.
Koz & klemz.
ORIGINAL: Myshild Bergsprekken
er vel heller det at noen er litt for hårsåre til å være her...
Psss..... tåle å være her er en ting. jeg hadde virkelig ikke gått inn her hvis jeg ikke hadde tålt det.... bare syns det er tåpelig at det skal være slik på et babyforum... at folk liksom skal gå inn hit og tøffe seg fordi de er på generell...