*

ORIGINAL: Natural Beauty

Dere som har tatt det 2 ganger, hvorfor to ganger? Skal ikke det holde med en gang.

Jeg tok det med flere års mellomrom. Forskjellige symptomer som gjorde at legen min ville ha meg til MR.

ORIGINAL: Markmusa

Jeg har gjort det.... Jeg måtte ikke tilbake nei. 

Jeg er på vei for å ta det nå [:)] fordi pappa og stortsett hele slekten hans har hatt hjerneblødning, og det samme har slekten på mamma sin side, så må sjekke at jeg ikek har en medfødt feil på en blodåre.

Hjerneslag etter fødsel [:(]

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

huff..

hmm.. Konklusjon er at hvis en må tilbake så finner de noe?
[&o][&o]

Altså har du tatt MR, også blitt bedt om å komme på ny MR rett etterpå? Rart du ikke får noe info av legen din synes jeg.

ORIGINAL: oslojente1980

Jeg har tatt MR av hodet. Alt var normalt, så trengte ikke å komme tilbake. Var fastlegen min som fikk resultatene fra MR

svaret sendes fastlegen (rekvirerende lege) innen en ukes tid. og så er det evt fastlegen som kaller deg inn til samtale. så ring fastlegen din etter en uke og hør om du har fått svaret.

Jeg har tatt både CT og MR av hode/nakke pga motorsykkelulykke, men jeg slapp å dra tilbake til sykehuset, da de ikke fant noe galt[:)] Fastlegen min fikk svarene og han ringte og sa alt var i skjønneste orden[:)]

ja måtta tilbake 6 ganger[:'(][:(]

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: Lillezilje

Jeg er på vei for å ta det nå [:)] fordi pappa og stortsett hele slekten hans har hatt hjerneblødning, og det samme har slekten på mamma sin side, så må sjekke at jeg ikek har en medfødt feil på en blodåre.

me too...
men jeg fikk aldri noe svar jeg da, så alt var vel i orden.

Sannsynligvis ikke noe galt da. MAnge leger som er sløve med å gi tilbakemelding om prøvene er ok.

ikke MR men CT..
Da var jeg innlagt, fant ingenting..
Hadde åpen retur hvis hodepinen kom tilbake for å ta nye prøver...

ORIGINAL: Kristine79

huff..

[&o][&o]

Altså har du tatt MR, også blitt bedt om å komme på ny MR rett etterpå? Rart du ikke får noe info av legen din synes jeg.

Noen ganger når du tar MR av hodet må du tilbake igjen for å ta nye bilder med kontrast. Da kan man oppdage ting man ikke ser ved MR uten kontrast.

ORIGINAL: Kristine79

huff..

[&o][&o]

ikke jeg.. 5 uker etter h*n tok, ble personen oppringt med beskjed om å komme tilbake 4 dager senere ..
syns det er så ekkelt.. Hvorfor tok det så lang tid på svar?

Hei ! Jeg Har gjort det, De fant ikke noe på meg. men jeg måtte til fastlegen etter på for de vile undersøke videre.  

ORIGINAL: oslojente1980

Jeg har tatt MR av hodet. Alt var normalt, så trengte ikke å komme tilbake. Var fastlegen min som fikk resultatene fra MR

samme her

Back
Topp