*

Jeg har gjort det.... Jeg måtte ikke tilbake nei. 

Jeg har gjort det, men det var på legevakten. Mener å huske at jeg satt og ventet på svar.

Jeg har tatt MR av hodet. Alt var normalt, så trengte ikke å komme tilbake. Var fastlegen min som fikk resultatene fra MR

Var på sykehuset og fikk svar mens jeg var der...

ORIGINAL: Markmusa

Jeg har gjort det.... Jeg måtte ikke tilbake nei. 

ORIGINAL: oslojente1980

Jeg har tatt MR av hodet. Alt var normalt, så trengte ikke å komme tilbake. Var fastlegen min som fikk resultatene fra MR

pappa gjorde det forrige uke, og måtte tilbake til legen for å få resultatet.

(de fant ikkje noe alvorlig)

Jeg har tatt MR, måtte ikke tilbake til sykehuset, men jeg reiste til legen for å få vite resultatet av testen. De sa at det var lettest siden de skriver på fagspråket som jeg ikke forstår, så legen kunne forklare.

Var ikke noe farlig test, skulle se om jeg har anlegg for å utvikle eplepsi, noe jeg ikke har [:D]

Måtte ikke tilbake for å få svar nei... 

Eg har gjort det.
Det var ingenting galt, så måtte ikkje tilbake.

Kan jeg spørre HVORFOR dere har tatt det?

ORIGINAL: ThePinkDiamond

Jeg hadde virus på balansenerven så var veldig svimmel og kvalm, så de ville utelukke svulst.

Jeg hadde virus på balansenerven så var veldig svimmel og kvalm, så de ville utelukke svulst.

Ok!! Jeg har hatt omtrent konstant hodepine siste tiden, så har bestilt meg legetime, kanskje de vil sende meg på MR av hodet..[&o][8|]

Ok!! Jeg har hatt omtrent konstant hodepine siste tiden, så har bestilt meg legetime, kanskje de vil sende meg på MR av hodet..[&o][8|]

Ja greit å få utelukka alt det skumle [:)]

jeg har.. både MR og CT.. først ct grunnet virus på balansenerven.. å nylig MR grunnet nakkeslengskade.. skal i hjerne spect snart.

Jeg har tatt 2 ganger, pga. svimmelhet.

Back
Topp