Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde sikkert blitt reaksjoner om de hadde tatt portrett med jakke og lue også. Jeg synes seriøst barnehagebilder blir finest ute,og hva gjør det om dressen eller jakka er litt møkkete,er jo det som er naturlig hverdag i bhg.
Jeg reagerer faktisk på at foreldre lager sånt oppstyr rundt dette med fotografering. Det er mye billigere med barnehagebilder enn å dra til fotografen selv, og dermed så er det mange som bruker muligheten til å skulle få julegavene i boks (til en billig penge)
I de to siste bhg jeg har jobbet i tar de ikke lenger portrett biler pga at kravene til foreldrene var skyhøye. Det ble plutselig bhg sin feil at ikke snippen på skjorta lå rett og at håret var blitt litt bustete.
Jeg syns at barnehagebilder burde være av barnehagebarn - litt lurvete, skitten og veldig glade! Tenk å ha bilder som minne om den VIRKELIGE ungen!
Skal man ha pene pyntelige fotografbilder mener jeg man skal ta poden til fotografen utenom barnehagetid.
Husk at om det blir for mye oppstyr rundt fotograferinga så er det ikke et ekstraarbeid barnehagepersonalet syns er greit å ta...
Når det er sagt så er jeg enig i fotografen om at det blir tatt bedre bilder av de ute. Kanskje han/hun som fotograf ble inspirert av uteområdet? Saken er vel den at de kledde av ungene for at foreldrene skulle få portrettbilder av ungene i de klærne de hadde lyst til å få de fotografert i.
Du som foreldrekontakt er vel pliktig til å bringe dette videre, men ikke bli overraska om det bare blir tatt gruppebilder til neste år [;)]
Hadde sikkert blitt reaksjoner om de hadde tatt portrett med jakke og lue også. Jeg synes seriøst barnehagebilder blir finest ute,og hva gjør det om dressen eller jakka er litt møkkete,er jo det som er naturlig hverdag i bhg.