*

Hvor gamle er barna?? Nja.. kanskje ikke det lureste, men defintivt ikke noe jeg hadde laget oppstyr rundt. Tenker mer på om de virkelig har fått barna til å smile i kulden![;)]

ORIGINAL: Delia

Hvor gamle er barna?? Nja.. kanskje ikke det lureste, men defintivt ikke noe jeg hadde laget oppstyr rundt. Tenker mer på om de virkelig har fått barna til å smile i kulden![;)]

gjelder alle barna fra 1-5 år

Kan jeg spørre hvorfor det er så krise???

Tror ikke barna fryser fordervet etter 2 min, de er jo litt kledd om vinteren. Stiller tross alt ikke i shorts og t-skjorte.. Men er enig i at det ikke var det smarteste, men reagerer på at det var så voldsom feil!?!?!

Fotografen og de ansatte hørtes ganske fjerne ut....
Man holder seg til det som er bestemt!

Tror ikke barna fryser fordervet etter 2 min, de er jo litt kledd om vinteren. Stiller tross alt ikke i shorts og t-skjorte.. Men er enig i at det ikke var det smarteste, men reagerer på at det var så voldsom feil!?!?!

Jeg synes ikke det er krise men jeg har litt blandet følelser ang dette. Liker det ikke fordi ungene mine blir syke av bare å se ut vinduet og det er kaldt..

Men er enig i at bildene blir finest ute og ikke i masse tøy så de ser ut som en klump..
Men en del foreldre reagerte på dette... Derfor jeg lurer på hvordan andre foreldre hadde reagert

ORIGINAL: Lissyjane

Man setter jo ikke en ettåring ut i snøen for å ta bilder i pentøy[8|]

snø er det ikke, men frost var det[:)]

Hadde definitivt ikke ringt foreldrekontakten pga det hvertfall!!

Det er jo uansett for seint å gjøre noe med, så det blir heller en beskjed om at dette ikke va greit til bhg..

ORIGINAL: Enaj

Nei, det er ikke greit. En avtale er en avtale, samme hva fotografen plutselig finner på.

Jeg tror faktisk jeg hadde reagert på hele opplegget. Når de har sagt at barna skal ta bilde inne, så er de kledd i pent innetøy.
Hadde jeg vist at de skulle ta bilder ute hadde jeg jo faktisk tenkt over om jakka/lua osv var rent og pent. For jeg synes ikke det hadde vært noe morsomt å få igjen fellesbilde der ungene sitter med møkkete klær. (her vasker jeg ikke bhg klærne hver dag, blir like møkkete dagen etter)
Også hadde jeg reagert på at de ble kledd av når det var kaldt.
Men hadde nok ikke ringt foreldrekontakten. Hadde heller skrevet det på en lapp og gitt til SU evt gitt beskjed til personalet.

Det er ok å være spontan noen ganger, men synes barna burde fått på seg jakke og lue uansett! uavhengig om det var rent eller ikke.. Det er en barnehage! Så lenge jenta vår hadde sett fornøyd ut hadde jeg ikke brydd meg om klærne var litt møkkete, jeg sa litt[;)]
Men litt skuffet hadde jeg nok vært siden beskjeden var at det ble inne fotografering..

Jeg hadde syntes det var HELT greit at jentungen min ble tatt bilde av ute uten lue å jakke ja, er jo ikke slik at hun fryser ihjel av den grunn på ett par minutter....alt skal man nå reagere på å henge seg opp i, synes synd i alle som jobber i barnehager rundt i Norges land, man skulle jo tro det var porselen å sukker unga vårres var laga av[;)][;)][;)]

Enig her![:D]

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg hadde reagert ja. Og det tar ikke 2 minutter og ta bilder heller. Han skal ta mange av dem. Og hadde reagert om ungen min stod ute i nesten minusgrader uten klær på seg bare fordi fotografen bestemte seg for å ta bilder ute.

Tror kansje ikke ungene sto ute i kø, regner med dem venta inne på tur[;)], å her i barnehagen tok det ikke så lang tid å ta bildene, kanjse 2-3 min pr unge...

ORIGINAL: Iverill

OI. Hvilken fotograf var det?

øystein.. eller vet ikke om det var han men er i hvertfall hans studio...
Men virket ikke som di i bhg hadde snakket med han på forhånd å sånn, så kan være al er en missforståelse men hadde forstått det sånn at fotografen hadde sagt: om det var opp til han så burde bildene bli tatt ute, fordi de ble finere..

jeg hadde ikke synes det var noe greit.. har et øre-barn som går med lue stort sett hele året, og ville gjerne kledd barnet mitt etter hvor bildene ble tatt..

Jeg hadde ikke reagert noe på det. Ikke om de ventet i kø inne, og det tar max 5min å ta bilde.

jeg hadde ikke giddet å lage noe nr utav det. Selvsagt er det irriterende når man ikke holder seg til det som var avtalt. Men hadde ikke laget noe krig av at ungen min ble tatt bilde av ute uten yttertøy.. Faktisk ( skyt meg om dere vil) så hadde jeg villet at de ikke skulle tatt på yttertøyet hvis jeg hadde pyntet ungen, og beskjeden var inne bilde. Framfor at de hadde pakket ungen inn i en "skitten" parkdress el. slik at hele ungen nesten forsvant...

Back
Topp