....123456
Forumet er livet
*borte*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Delia
Hvor gamle er barna?? Nja.. kanskje ikke det lureste, men defintivt ikke noe jeg hadde laget oppstyr rundt. Tenker mer på om de virkelig har fått barna til å smile i kulden![;)]
Kan jeg spørre hvorfor det er så krise???
Tror ikke barna fryser fordervet etter 2 min, de er jo litt kledd om vinteren. Stiller tross alt ikke i shorts og t-skjorte.. Men er enig i at det ikke var det smarteste, men reagerer på at det var så voldsom feil!?!?!
ORIGINAL: Lissyjane
Kan jeg spørre hvorfor det er så krise???
Tror ikke barna fryser fordervet etter 2 min, de er jo litt kledd om vinteren. Stiller tross alt ikke i shorts og t-skjorte.. Men er enig i at det ikke var det smarteste, men reagerer på at det var så voldsom feil!?!?!
Man setter jo ikke en ettåring ut i snøen for å ta bilder i pentøy[8|]
Hvor gamle er barna?? Nja.. kanskje ikke det lureste, men defintivt ikke noe jeg hadde laget oppstyr rundt. Tenker mer på om de virkelig har fått barna til å smile i kulden![;)]
ORIGINAL: Lissyjane
Jeg hadde reagert ja. Og det tar ikke 2 minutter og ta bilder heller. Han skal ta mange av dem. Og hadde reagert om ungen min stod ute i nesten minusgrader uten klær på seg bare fordi fotografen bestemte seg for å ta bilder ute.
ORIGINAL: Iverill
OI. Hvilken fotograf var det?