*

For å ikke la det bli et issue, så hadde jeg nok spurt om innbydelsen gjaldt kun meg eller begge to.

ORIGINAL: Helene Burugle

For å ikke la det bli et issue, så hadde jeg nok spurt om innbydelsen gjaldt kun meg eller begge to.

Samme her. Som noen over her sa, kjipt om du ikke går og de spør etter deg. Så jeg ville sjekket.

Veldig rart..
Jeg ble invitert til søskenbarnet til samboeren sitt brylupp og da hadde vi bare vert sammen noen mnder...[8|]

Jeg hadde fått typen til å spurt jeg om jeg var inkludert i den innbydelsen[:)]

ORIGINAL: Strawberry Daiquiri

vet at har det vært min type som har fått den invitasjonen, har han takket nei. for det der er ren respekløst. har dere vært sammen i 1 mnd eller 2 så skjønner jeg. men 7 år da. hjelpes. jeg hadde blitt lei meg jeg, om jeg hadde blitt utelatt av et bryllup

Signerer!

ORIGINAL: Regan

ORIGINAL: Snekka

Nei, dette er ikke vanlig, man bruker da virkelig å invitere MED følge når det er bryllup! Hadde jeg vært han hadde jeg uansett spurt, "er det bare jeg som er invitert, eller gjelder den for oss begge?". Det ville jo vært helt naturlig med tanke på at det absolutt ikke er vanlig å bare invitere den ene, han dobbelsjekker jo for ikke å misforstå noe. Tenk så dumt om de har ment å invitere deg også, og så ender det med at ingen av dere kommer fordi dere ikke ville spørre?

Samboeren min skal dra uansett, han har lovet å spille litt plater der...

Tipper de ikke hadde invitert han heller, om han ikke skulle spille.
Jeg tror de bruker han, jeg. Gratis musikk er jo aldri feil..

Så merkelig!!!! Jeg ville fått sambo til å spørre- det KAN jo hende det har skjedd en glipp- ellers synes jeg det virker helt på trynet. Tror ikke min kjære hadde hatt lyst til å dra i det bryllupet dersom vi var i samme situasjon- hvis man ikke har råd til å ha så mange i bryllupet kutter man de vennene som ikke er SÅ nære- kutter ikke halve par liksom..... det er ihvertfall min mening.

ORIGINAL: fairy

ORIGINAL: Regan

ORIGINAL: Snekka

Nei, dette er ikke vanlig, man bruker da virkelig å invitere MED følge når det er bryllup! Hadde jeg vært han hadde jeg uansett spurt, "er det bare jeg som er invitert, eller gjelder den for oss begge?". Det ville jo vært helt naturlig med tanke på at det absolutt ikke er vanlig å bare invitere den ene, han dobbelsjekker jo for ikke å misforstå noe. Tenk så dumt om de har ment å invitere deg også, og så ender det med at ingen av dere kommer fordi dere ikke ville spørre?

Samboeren min skal dra uansett, han har lovet å spille litt plater der...

Tipper de ikke hadde invitert han heller, om han ikke skulle spille.
Jeg tror de bruker han, jeg. Gratis musikk er jo aldri feil..

Signerer dette!

Ville hørt med hans andre kamerater, hvis dere kjenner noen, om de er blitt bedt alene også. Er litt mer forståelig hvis de har utelatt alle partnere for å spare penger. Har selv opplevd å ikke bli invitert i bryllup til en kamerat av eksen. Men kjente ikke damen så dreit i det. Men syns det var veldig rart.

syns det va rart så lenge du har vært mye sammen med han å slikt.

Vi inviterte med følge på de para vi hadde vært mye sammen med begge to og som hadde vært sammen minst 1 år.
Ville ikke ha bilde av mange folk fra bryllupet mitt som ikke hadde noe med livet mitt å gjøre i lengere tid og kansje var ute av vennegjengen el. før man fikk sukk for seg.

Opplevde slik jeg og en gang... Sambo fikk vite at han skulle i bryllup, og den følelsen av å bli utelatt er grusom. Men ble jo slik at jeg ble invitert da invitasjonen kom da, og min datter og.
Men syntes dette er veldig rart.
De burde gjerne ringt han eller sagt hvorfor de ikke inviterer deg. Kan jo være økonomiske grunner fks...
Gjerne de bare har invitert folk uten følge.

Har du fått noen forklaring??

jeg hadde aldri latt samboer dratt, enten begge eller ingen
utrolig dårlig, og virker jo som sagt før at de kun vil ha ham med for at han skal spille for dem[&:]

Back
Topp