Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Strawberry Daiquiri
vet at har det vært min type som har fått den invitasjonen, har han takket nei. for det der er ren respekløst. har dere vært sammen i 1 mnd eller 2 så skjønner jeg. men 7 år da. hjelpes. jeg hadde blitt lei meg jeg, om jeg hadde blitt utelatt av et bryllup
ORIGINAL: Marlu
ORIGINAL: Auliana
Gubben din må jo bare spørre, må jo ha skjedd en liten "glipp" en plass..
tenker jeg også
Ellers er det jo fryktelig sært [:-]
Kanskje noen har hjulpet dem med invitasjonene, og skrevet dem utifra et "kladdeark" (der har brudeparet gjerne bare skrevet hans navn)?
ORIGINAL: et_lite_vesen
Dette kan være en forklaring:
Dama, eller kanskje moren hennes, har stått for invitasjonene og når det har stått hans navn der, sammen med navnet til single onkel *samme navn som gubben din* så har det bare skjedd en glipp.
Er muligens en helt naturlig forklaring på dette, så jeg ville forsøkt å finne det ut. [:)]
ORIGINAL: Rutla
jeg synes det høres rart ut.. men siden de har skrevet den personlige hilsnen bakpå så kan det jo vikre som det er slik de vil ha det[8|]
ORIGINAL: Snekka
Nei, dette er ikke vanlig, man bruker da virkelig å invitere MED følge når det er bryllup! Hadde jeg vært han hadde jeg uansett spurt, "er det bare jeg som er invitert, eller gjelder den for oss begge?". Det ville jo vært helt naturlig med tanke på at det absolutt ikke er vanlig å bare invitere den ene, han dobbelsjekker jo for ikke å misforstå noe. Tenk så dumt om de har ment å invitere deg også, og så ender det med at ingen av dere kommer fordi dere ikke ville spørre?