*

Regan

Forumet er livet
*

[8|] kjipt..

be mannen din spørre...

vi ble invitert i konfirmasjon til min kusine i våres.. bare jeg og mannen.. spurte dem jeg om ikke tobias fikk være med.. det fikk han ikke, så da sa jeg vi ikke kom.. hadde ikke barnevakt og jeg gadd ikke dra opp alene..
men så ombestemte de seg og sa at unger fikk være med.. [:D]

jo d syns jeg var veldig rart[8|][8|]

Da hadd æg fått samboern din t å spør, sånn just in case.

Syns d e veldi rart at ikke dåkk begge bli bedt da men..

vet at har det vært min type som har fått den invitasjonen, har han takket nei. for det der er ren respekløst. har dere vært sammen i 1 mnd eller 2 så skjønner jeg. men 7 år da. hjelpes. jeg hadde blitt lei meg jeg, om jeg hadde blitt utelatt av et bryllup

ORIGINAL: Strawberry Daiquiri

vet at har det vært min type som har fått den invitasjonen, har han takket nei. for det der er ren respekløst. har dere vært sammen i 1 mnd eller 2 så skjønner jeg. men 7 år da. hjelpes. jeg hadde blitt lei meg jeg, om jeg hadde blitt utelatt av et bryllup

Samme sa samboeren min... Hadde det vært ett nytt forhold så er det jo helt greit, men etter syv år så er man liksom....ett, på en måte!

Han kommer ikke til å spørre. Vil ikke sette dem i en situasjon hvor de føler seg tvunget til noe.

Han kan jo bare spørre, om det er meningen til bare han eller til dere begge. Men jeg må si det er utrolig respektløst og ikke invitere deg, når dere har vært sammen så lenge, og du kjenner vedkommende også [&:]

ORIGINAL: Auliana

Gubben din må jo bare spørre, må jo ha skjedd en liten "glipp" en plass..

Ja, kan jo hende... Virka merkelig... Men det er jo mye merkelig folk da...

Veldig spesielt.. Må være en missforståelse ett eller annet sted... 

Huhhh[&:] merkelig....
Det er ikke noen andre vennepar av de dere kan spørre om har fått en lik invitasjon? Jeg tenker - om de har en spes.tanke/plan bak å bare invit.den ene (eks.bare hannes kompiser/bare hennes venninner e.l. for å skrenke inn på gjester og dermed kostnadene),
om ikke synes jeg det var veldig snålt og tror faktisk jeg hadde blidt litt skuffa om sambo dro...

Høres rart og respektløst ut - vi satte en grense på de som hadde vært sammen minst 3 mnd da vi sendte ut invitasjoner, da rundet de ca. 6 mnd sammen før bryllupet og det syntes vi var en "passe" grense.

Å ikke invitere begge parter i et par - selv om man ikke kjenner den andre - passer seg bare i rene gutte-/jentefester.
Når de i tillegg kjenner deg, så er det helt uakseptabelt.

hvordan er forholdet ditt til forloveden hannes da? Er ikke noe der som gjør at du ikke er invitert?
Synes uansett det var litt merkelig at du ikke ble bedt da, særlig siden dere har vært sammen såpass lenge!

Sorry jeg qoter rart, skriver fra iPhone. De har skrevert en liten personlig hilsen bakpå for hånd at de håpe HAN vil komme.
ORIGINAL: Marlu

ORIGINAL: Auliana

Gubben din må jo bare spørre, må jo ha skjedd en liten "glipp" en plass..

tenker jeg også

Ellers er det jo fryktelig sært [:-]

Kanskje noen har hjulpet dem med invitasjonene, og skrevet dem utifra et "kladdeark" (der har brudeparet gjerne bare skrevet hans navn)?

jeg synes det høres rart ut.. men siden de har skrevet den personlige hilsnen bakpå så kan det jo vikre som det er slik de vil ha det[8|]

Når jeg først leste innlegget ditt, tenkte jeg at dette sikkert var en misforståelse.. Men, når de skriver bakbå at de håper HAN vil komme, så ser det ut til at du er utelatt med vilje, dessverre..VELDIG RART...

Dersom dette er en god venn av din samboer, bør det ikke være så vanskelig for han å spørre på tomannshånd om det er tilfelle at han skal komme alene.. dere har tross alt vært sammen i 7 år og da er det overhodet ikke pinlig eller frekt å ta det opp.. Tvert i mot!
Jeg kan virkelig ikke forestille meg at du bare er utelatt helt uten grunn..

ORIGINAL: et_lite_vesen

Dette kan være en forklaring:
Dama, eller kanskje moren hennes, har stått for invitasjonene og når det har stått hans navn der, sammen med navnet til single onkel *samme navn som gubben din* så har det bare skjedd en glipp.

Er muligens en helt naturlig forklaring på dette, så jeg ville forsøkt å finne det ut. [:)]

Hehehe, DET har nok ikke skjedd, men en glipp er det ikke.
Så jeg syns det er rart...

ORIGINAL: Rutla

jeg synes det høres rart ut.. men siden de har skrevet den personlige hilsnen bakpå så kan det jo vikre som det er slik de vil ha det[8|]

Ja, det er nok slik de vil ha det, og det er helt greit for meg! Men jeg syns bare det var litt rart... Jeg hadde aaaldri fått meg til å ikke invitere den andre parten.

Jeg snakket til og med med denne vedkommende, og han sa ingenting om at vi skulle komme han sa bare de skulle ha gode venner der osv... Jeg bare...åh.

Hehe, rart!

Nei, dette er ikke vanlig, man bruker da virkelig å invitere MED følge når det er bryllup! Hadde jeg vært han hadde jeg uansett spurt, "er det bare jeg som er invitert, eller gjelder den for oss begge?". Det ville jo vært helt naturlig med tanke på at det absolutt ikke er vanlig å bare invitere den ene, han dobbelsjekker jo for ikke å misforstå noe. Tenk så dumt om de har ment å invitere deg også, og så ender det med at ingen av dere kommer fordi dere ikke ville spørre?

ORIGINAL: Snekka

Nei, dette er ikke vanlig, man bruker da virkelig å invitere MED følge når det er bryllup! Hadde jeg vært han hadde jeg uansett spurt, "er det bare jeg som er invitert, eller gjelder den for oss begge?". Det ville jo vært helt naturlig med tanke på at det absolutt ikke er vanlig å bare invitere den ene, han dobbelsjekker jo for ikke å misforstå noe. Tenk så dumt om de har ment å invitere deg også, og så ender det med at ingen av dere kommer fordi dere ikke ville spørre?

Samboeren min skal dra uansett, han har lovet å spille litt plater der...

Back
Topp