Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Helene Burugle
For å ikke la det bli et issue, så hadde jeg nok spurt om innbydelsen gjaldt kun meg eller begge to.
ORIGINAL: Strawberry Daiquiri
vet at har det vært min type som har fått den invitasjonen, har han takket nei. for det der er ren respekløst. har dere vært sammen i 1 mnd eller 2 så skjønner jeg. men 7 år da. hjelpes. jeg hadde blitt lei meg jeg, om jeg hadde blitt utelatt av et bryllup
ORIGINAL: Regan
ORIGINAL: Snekka
Nei, dette er ikke vanlig, man bruker da virkelig å invitere MED følge når det er bryllup! Hadde jeg vært han hadde jeg uansett spurt, "er det bare jeg som er invitert, eller gjelder den for oss begge?". Det ville jo vært helt naturlig med tanke på at det absolutt ikke er vanlig å bare invitere den ene, han dobbelsjekker jo for ikke å misforstå noe. Tenk så dumt om de har ment å invitere deg også, og så ender det med at ingen av dere kommer fordi dere ikke ville spørre?
Samboeren min skal dra uansett, han har lovet å spille litt plater der...
ORIGINAL: fairy
ORIGINAL: Regan
ORIGINAL: Snekka
Nei, dette er ikke vanlig, man bruker da virkelig å invitere MED følge når det er bryllup! Hadde jeg vært han hadde jeg uansett spurt, "er det bare jeg som er invitert, eller gjelder den for oss begge?". Det ville jo vært helt naturlig med tanke på at det absolutt ikke er vanlig å bare invitere den ene, han dobbelsjekker jo for ikke å misforstå noe. Tenk så dumt om de har ment å invitere deg også, og så ender det med at ingen av dere kommer fordi dere ikke ville spørre?
Samboeren min skal dra uansett, han har lovet å spille litt plater der...
Tipper de ikke hadde invitert han heller, om han ikke skulle spille.
Jeg tror de bruker han, jeg. Gratis musikk er jo aldri feil..