12 uker

Helt enig! Skal bli sååå godt! Ikke minst skal lillegutt få vite det da <3 Tror han blir glad for å bli storebror. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg kan nesten ikke vente til dattern vår skal få den store nyheten på bursdagen sin:) da er jeg akkurat passert 11 uker :F hun har ventet på dette SÅ lenge :D

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
 
Håper også tiden går fooooort :) har dere sagt det til mange? Vi har sagt det til noen venner og søsteren min og hans søster.. Har lyst å si det til resten av familien men er jo litt tidlig enda.. Har bestilt genser til jenta vår som hun skal ha på seg når vi skal si det :) står: they did it again, im going to be a bigsister :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper også tiden går fooooort :) har dere sagt det til mange? Vi har sagt det til noen venner og søsteren min og hans søster.. Har lyst å si det til resten av familien men er jo litt tidlig enda.. Har bestilt genser til jenta vår som hun skal ha på seg når vi skal si det :) står: they did it again, im going to be a bigsister :)


Sent from my iPhone using BV Forum
nei her er det kun meg og mannen som vet det :) og sånn skal det være frem til begynnelsen av august værtfall :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
 
Kjenner set på akkurat samme måte! Måtte august komme fort☺ Kun jeg og samboer som vet, men har litt lyst til å rope det ut for hele verden, samtidig er jeg redd for at noen skal få vite ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg gleder meg sånn til å ha passert 12 uker i midten av august og det føles som en evighet til :p jeg håper virkelig tiden flyr av sted:D

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
Da er vi to <3
Det blir lykke på jord ;) hihi...
Jeg gleder meg mest til uke 13 da.. siden uke 12 har vært en trist uke hvor jeg har mista før.. men da hadde jeg urinveisinfeksjon, denne gangen skal det testet OFTE for det..
 
Jeg også!!! Er livredd for at noe skal gå galt :( overnervøs og meget stresset :/ er 5+4 i dag og klarer ikke å slappe av før uke 12...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ukene går nok veldig fort siden det er sommer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gleder meg! Det blir på den tiden jeg skal på jentetur med 8 venninner. Satser på at jeg klarer å holde meg fra å fortelle noe til da (bortsett fra til søsteren min). Har ikke fortalt det til noen enda, men vi skal fortelle det til familen når jeg er i uke 8. Da skal vi ha to store familiefester, så kommer nok ikke unna.
 
Back
Topp