12 uker!wiiii:D

Suseguri:)

Januar2015❤
Januarskatter 2015
Endelig har jeg kommet meg til 12 uker,en herlig milepæl:Heartred skal på ultralyd igjen på tirsdag,å gleder meg veldig til å se det lille nurket mitt har vokst å at alt står bra til:)måtte bestille time privat,da jeg ikke har fått time til tidlig ultralyd på sykehuset før 23 juli,men da er jeg jo 15++, trodde det er noe man fikk mellom uke 7-12 jeg. Har ikke tålmodighet til å vente,så da blir det en på tirsdag:D

Gratulerer :D

Gratulerer! Man får bare en ultralyd av det offentlige og den får man som regel mellom uke 17-20. Den vi kaller ordinær ultralyd (oul)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Weee!! Sikkert et deilig stepp å kommer over. Lykke til med ultralyd til tirsdag. Spendenne!

Gratulerer! Man får bare en ultralyd av det offentlige og den får man som regel mellom uke 17-20. Den vi kaller ordinær ultralyd (oul)

man kan få tidlig ultralyd også. Jeg hadde det forrige svangerskap også jeg,Legen har spurt meg hver gang. Har litt med at jeg har ei livmor som er "hjerteformet". den er som regel i uke 12,derfor jeg syns det var så rart jeg fikk den så sent nå,rutineultralyden skal jeg ha den 13 august:)

Last edited:
man kan få tidlig ultralyd også. Jeg hadde det forrige svangerskap også jeg,Legen har spurt meg hver gang. Har litt med at jeg har ei livmor som er "hjerteformet". den er som regel i uke 12,derfor jeg syns det var så rart jeg fikk den så sent nå,rutineultralyden skal jeg ha den 13 august:)
Skjønner :-)

Gratulerer med 12uker

Back
Topp