12 uker i dag..men brun blødning i 2 dager

Åhh nei :( Så trist :( Er det sa du har hatt, eller ma? :( Synes så synd på deg!!
 
Å nei......det er ikke sant....det der gjør vondt. Gode klemmer til deg i denne tiden, håper du kommer deg noen lunde raskt over det slik at du kan prøve igjen. Jeg er en av de som tror på at det er lettere å bli gravid igjen etter en abort. Jeg ble i alle fall det. Ikke blitt gravid på 4 år og så etter en abort fikk jeg først en kjemisk graviditet på "hjemmeprøving" og så heldigvis ble jeg gravid igjen på neste prøverørsforsøk. Jeg syntes at en ny forholdsvis rask graviditet gjorde bøt på skaden min, og jeg ønsker for deg at det samme kan skje for deg :Heartbigred
 
Off, dette bringer masse følelser hos meg. I fjor var jeg på ferie i Barcelona. Ca 12 uker pluss. Begynte å få brunt blod, og ble sendt opp på sykehuset for å ta en ul. Fikk da vite at fosteret var dødt i uke 9. Forstår at det er nok en veldig vond situasjon å vær i, i utlandet, og veldig sårbar. Tenker masse på deg, og ønsker deg masse lykke til (det kan gjerne tenkes at det var noe som har gått galt i celledeling/DNA, og at det er en grunn, men husk at du også må sørge.. For det er skikkelig kjipt og urettferdig)
 
Uff, det var veldig trist:(
Håper at spiren sitter knallhardt neste gang og at det skjer fort!

Jeg har tenkt mye på deg i dag og håpet i det lengste at ikke det var flere som måtte forlate mars gruppen.
Men sånn gikk det dessverre ikke.

Da jeg hadde sa syns jeg det hjalp veldig å snakke med sambo om det, men orket ikke snakke med noen andre selv om mange andre visste. Men du må finne ut hva som fungerer for deg.
 
Takk alle sammen.
Vondt og trist dette her, men en trøst er vel at babyen ikke var frisk.
Får komme oss over denne, og heller starte på ny.

Lykke til videre mars damer
 
Så utrolig leit. :( Lykke til videre. <3
 
Back
Topp