12 uker i dag..men brun blødning i 2 dager

Svirre82

Glad i forumet
12 uker i dag..
Men klarer ikke glede meg over det siden jeg har hatt brun blødning i 2 dager...
Prøver å ikke stresse, men alle symptomer er borte.
Får nok ta en legesjekk.
 
Trenger ikke være noe... Kommer d friskt blod er det ikke bra, men trenger ikke være noe da heller, men skader ikke ta en sjekk om du uroer deg! håper det er en uskyldig blødning!
Her mistet jeg kvalmen og trøttheten i 2 uker før det kom tilbake igjen:)
 
Bestill en ul så slipper du å uroe deg :) men er jo en del som opplever en blødning i svangerskapet uten at det er noe galt :) og symptomer kan jo gå litt opp og ned :)
 
Sier som de andre her. Få deg time til sjekk så du slipper å bekymre deg. Men når du er 12 uker tror jeg det er helt normalt at symptomene forsvinner. Vi skal jo ikke plages hele svangerskapet :p Og mange opplever små blødninger uten at det er noe galt. Kan for eksempel være morkaka som ligger langt nede i bekkenet. I så fall vil den flytte seg oppover litt senere i svangerskapet.

Krysser fingrene for at alt er fint med den lille :)
 
Har time til UL i kveld..

Kommer noe friskt blod også nå.. Så føler vel at det ikke er så mye håp.
 
Krysser fingre for at alt er bra!
Det er jo som flere allerede har sagt, ikke nødvendigvis at det er gått galt.

Et annet spørsmål, hvor får man ul på en søndag ettermiddag?
 
Krysser fingrene for deg. Selv om det kommer litt friskt blod trenger ikke alt håp å være ute. Godt at du får ul i dag, så du slipper å gå rundt å være bekymret.
 
Kan også være urinveisinfeksjon/soppinfeksjon. Jeg fikk blødninger av det.
 
Krysser fingre for at alt er bra!
Det er jo som flere allerede har sagt, ikke nødvendigvis at det er gått galt.

Et annet spørsmål, hvor får man ul på en søndag ettermiddag?

Jeg er tilfeldigvis i DK, og min mann er dansk. Privat UL, de er mye mer behjelpelige her enn hjemme vil jeg si
 
Huff, krysser fingrene for at alt er bra der inne - ikke mist motet ❤️❤️❤️

Jeg har bestillt privat ul ved 12 uker, det er også på en søndag :)
 
Jeg er tilfeldigvis i DK, og min mann er dansk. Privat UL, de er mye mer behjelpelige her enn hjemme vil jeg si

Det er det jeg hører også. Har en god venninne som bor der, og under begge hennes graviditeter så har hun fått litt andre råd enn det man får her hjemme. Og UL ved uke 12 er noe alle gjør.
 
Håper alt står bra til og at du får lov til virkelig å juble for å ha nådd uke 12 med et flott og sprell levende lite foster :) . Kryss for deg.
 
Lykke til :)
 
Det gikk desverre ikke bra denne gang.
Forlater dere..
 
Back
Topp