12 pp for en BO, men nå skal det gå, eller?

Cd 8. Temp: 36,50. Østrogen økende, lh-test: 0.58

4 uker siden aborten. I dag ble graviditetstesten helt negativ. Så jeg kan krysse av for det delmålet også.
LH-testene begynner å øke og monitoren sier høy.

[X] Slutte å blø
[X] negativ graviditetstest
[ ] Finne EL
[X] Ha første ordentlige mens
[ ] positiv graviditetstest
 
Cd 9. Temp 63,66. Eggløsningsslim. Eggløsningssmerter venstre side. Monitor høy. Lh-test 0.91.

Nok en dårlig natt og opp tidlig, men det går allikevel greit. Note to self: Ikke se skumle filmer før man legger seg!
Nesten postiv lh-strimmel, mens monitoren sier nei til LH-stigning, men ja på østrogen.
Får jeg positiv i løpet av dagen tro, eller imorgen?
 

Vedlegg

  • IMG_6915.jpeg
    IMG_6915.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 14
CD 10. Temp 36,31.

I går i løpet av dagen fikk jeg positive EL-strimler. Monitoren sier fremdeles nei. Gikk den glipp av toppen? Det er absolutt negativt at den MÅ ha første urin.
Strimlen i morges var negativ. Det er egentlig overraskende. Jeg pleier å ha positive tester hele dagen, eller to dager. Ikke bare noen timer. Men jeg bruker ofte stav eller digital test, og ikke strimler som jeg har gjort denne gangen. Blir spennende å se hva monitoren sier fremover.
Det ble i hvertfall aksjelegging i går, og jeg håper vi få et innskudd i dag også. Det er ikke bare lett når man blør i 7 dager og får EL på dag 10-11.
 

Vedlegg

  • IMG_6919.jpeg
    IMG_6919.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 11
  • IMG_6920.jpeg
    IMG_6920.jpeg
    537,3 KB · Visninger: 11
Cd 12. Dpo 1, eller 2, eller??? Hadde forventet en økning av tempen i dag. I stedet falt den. Temp: 36.02. Tester negative. Kremete utflod. Alle symptomer på EL er borte.
Fikk overlock-maskinen min i dag. Tidligere enn forventet. Men har ikke tråd eller tid til å leke med den.

Både min mann og jeg sier vi har mer energi. Jeg merker veldig mye mer etter å begynt med inositol, men det kan også være kombinasjonen av bedre mat og sol. Ja, eller nå forsvant jo solen også. Selv dårlige netter som når man våkner av regn gjennom et åpent takvindu, har ikke like store konsekvenser på humøret.
To uker ventetid har startet, regner jeg med. Kanskje hormonene ikke er helt på stell lenger. Det har hendt tidligere at tempen har vist feil selv om EL har vært ganske klar. Så jeg regner med at EL på dag 10 var korrekt. Det vil gi meg en ikm den 10. juli. Rekker akkurat å bli ferdig med mensen før ferien starter. Da har vi god tid til kos ved neste eggløsning. Eventuelt så er jeg gravid i ferien. :smiley-angelic001
 
Back
Topp