PP19? 18? Jeg er ute av telling. DPO15.
IKM—i går. Symptomer: ømme bryster, kramper, høy temp, småkvalm, svimmel..
Denne syklusen var tøff. Rundt EL var jeg helt hormonelt ute pga stresset. Vi hadde mye sex før EL, så mannen måtte ta en pause akkurat på EL, så jeg ble ganske fra meg. Sov ekstremt dårlig og følte jeg brukte mannen mer som en sperm-maskin enn som ektemann. Det er også 6 måneder siden aborten, så jeg tror det gjorde at jeg ble ekstra satt ut. Om jeg ikke blir gravid nå, må jeg bestemme meg for om jeg skal be om hjelp eller ikke. Og jeg er redd det bare skal øke presset.
Fredag på DPO10 fikk jeg noen skikkelig kraftige kramper i livmoren at jeg måtte sette meg ned og ta en Paracet.
Men, nå skjønner jeg ingenting…
IKM var i går.. Jeg spotter lett på tredje dag, men ingen mens og negativ test på DPO12 og idag. En hel haug med symptomer. Kanskje mensen gir meg tilbake de to dagene hun tok i fra i meg forrige syklus. Eller så har EL plutselig bestemt seg for å komme senere, uten å gi beskjed om det til meg. Vi traff uansett bra om den kom på CD14, hvor jeg hadde en heftig dipp. Jeg pleier å kjenne når jeg får EL, men det ble venstre side denne gangen og smertene er mindre på venstre side enn på høyre, og jeg sluttet å «kjenne etter» og teste etter EL når tempen gikk opp på CD12. Tempen har vært veldig jojo denne måneden, men både NC og FF har satt EL på CD11 som vanlig. Kan det hende at EL kom på CD14? Det er ikke umulig.. En ny dipp på CD 17 og 19, men det hadde blitt revolusjonerende for meg med EL så sent. Og etter det forsvant også sex-lysten som den pleier.
Idag gikk tempen litt ned igjen, så kanskje det tyder på at mensen kommer snart. Men hvis jeg har bommet på EL og mensen kommer imorgen eller fredag, da driver jeg og spotter i flere dager før mensen, og det er jo heller ikke normalt! Om EL var på CD 17 så spotter jeg på dop 5-9, som ville vært helt merkelig.
Neste uke blir jeg 39 år, så jeg har kjøpt en dyr gave til meg selv som jeg tror kommer i posten i dag. Da kan jeg distrahere meg selv de neste dagene til mensen kommer.