Kjenner veldig godt igjen det der tankekjøret. Da jeg gikk igjennom BO/MA i oktober, gikk jeg hele resten av året og prøvde desperat å kartlegge syklus. Eneste svaret jeg måtte ta til takke med er dette, og det gir jeg videre: Det tar den tiden det tar Ha sex når dere føler for det og du ikke har blødning, og prøøøv å ikke stresse med syklusen enda. Jeg fikk første ordentlige mens 10 uker etter aborten, ei venninne av meg fikk tilbake 10 mnd (!!) etter aborten, og veldig mange her på forumet får tilbake syklusen med en gang. Alle er forskjellige. Men forstår godt at dette er altoppslukende!Hjernen har gått på høygir siden i morges. Hadde jeg virkelig eggløsning allerede da? Er det i det hele tatt mulig? Smertene var der.. libidoen var der.. Prøver å google meg ihjel og "alle" sier at man kan ha eggløsning "allerede" etter to uker. Hvorfor to uker? Fordi de fleste får EL på Cd 14? Men hva med oss med tidlig EL da? Hvis vanlige kvinner kan ha EL 14 dager senere, kan jeg da ha EL 8-12 dager før? Selv med hcg i kroppen?
Jeg prøvde å lage en graf basert på den som ligger hos fürst. Dessverre hadde ikke den med den blodprøven som ble tatt på sykehuset, så jeg måtte legge den til. Det er selvsagt ingen garanti for at grafen er riktig uansett, man ser jo hvor fort hcg-en falt ned til 900. Men hvis den er noenlunde riktig mellom de to ukene fra 900 til 100, så burde jeg hatt en hcg på 4-500 da jeg muligens hadde EL på dag 8 eller dag 10. Nå blir det jo masse synsing, og det er jo umulig å vite om EL var da før mensen kommer med de heftige dippene.
Eller... kan hCG ha sunket, men gått opp igjen? Det er vel lite sannsynlig siden testene var svakere onsdag enn mandag, men vi håper på det allikevel vi...
Eller kan appene ta helt feil? Jeg forstår ikke helt hvorfor NC foreslår EL på dag 8, selv om det var da jeg hadde kraftige EL-smerter. Kan det hende at EL var dag 13?