12+4 = kvalm + oppkast

VeJe

Betatt av forumet
Forstå ligningen den som kan... Tror løsningen er alt etter hvem som regner på den.
Likevel er jeg kommet til et stadium der jeg bare har lyst til å rekke hånden i været å si at jeg gir opp eller noe. Hva som helst egentlig for å få slutt på dette. Er ikke meg selv og kjefter og sutrer, på og til mann og barn. Jeg skulle liksom bli bedre når jeg var kommet så her langt...

Slapp ikke hos meg før 13-14:-/

14+5 å venter fortsatt på at kvalmen skal gi seg :-/ ingen oppkast(men det er rett før hele tiden, bare viljen som gjør at jeg ikke klarer å kaste opp)!!! Veldig sliten av det, sambo e sliten å lei å lillemor på 3 er veldig lei å vil ha mammaen sin tilbake nå!!
Skulle jo bli mye bedre når uke 12 kom!

Vel jeg er bare 10+6 og kvalmen kom for snart 3 uker siden. Vært sykemeldt 1 uke 50% med hypermesis og det har hjulpet meg å fungere litt på jobb og hjemme. Tar også noen sterke tabletter som tar noe av kvalmen og oppkasten men ikke alt dessverre. Jeg håper det gir seg om 1 uke.....

Her har jeg vært sykmld med svangerskapskvalme siden uke 6! Er nå kommet til uke 14+4, og håper jeg snart blir helt grei form igjen. Har sluttet på kvalmestillende nå men siste 3 dagene har jeg vært liggende fram til ettermiddagen grunnet kvalme....

Er kvalm hele dagen men ikke sånn at jeg må ligge rett ut

Kvalmen kommer her også om det går for lenge mellom måltidene. Spiser ofte og lite, pleier å hjelpe.. men av og til må jeg bare spy det opp for å bli bedre. Fælt altså :/

15+4 og spyr hver morgen, siden uke 6.. :( håper vi kan bli ferdi snart ❤️ er også veeeeldig lei av å ha det sånn her :(

På en måte godt å høre at vi er flere...
Håper det gir seg for oss snart slik at vi får anledning til å kose oss med det vi har i vente sammen med de vi omgir oss med:)
Ønsker en fin helg til dere jenter:)

God helg til deg også :D

Er 12+5 her og kaster fortsatt opp. Kasta opp flere ganger i går, på busstoppet på vei til jobb og på jobb. I forrige svangerskap var det sånn til uke 17 ca...

Jeg kaster også opp hver dag enda, og er 16 uker på fredag, det er så slitsomt, gifter meg på lørdag så spent på å se hvordan den dagen går :)

Back
Topp