12+0 <3

epla25

Forelsket i forumet
Endelig er jeg her, 12 fullgåtte uker og min lille spiregutt i magen er der enda.
Selv om det er lang vei igjen, så føler jeg virkelig på det at nå går alt bra, vi skal virkelig bli foreldre igjen :)

*jubler høyt her jeg ligger*

2 små + spiregutt <3 ventes i februar <3

Hipp hipp hurra! :D Gratulerer så mye med 12 fullgåtte! Kommer etter om et par uker :-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Ja,28.februar. Har gått over med begge de andre så derfor henger jeg her inne :p

Å ja :) jeg har termin 30 mars så burde vel henge litt på april også men venter til ultralyd og ser hva terminen blir da :)

Gratulerer så masse :D! Har du begynt å fortelle om nyheten ? :D

Endelig er jeg her, 12 fullgåtte uker og min lille spiregutt i magen er der enda.
Selv om det er lang vei igjen, så føler jeg virkelig på det at nå går alt bra, vi skal virkelig bli foreldre igjen :)

*jubler høyt her jeg ligger*

vet du at det er en gutt?:-D gratulerer med 12 uker:-)

Gratulerer!! Godt å komme til de magiske 12 ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse :D! Har du begynt å fortelle om nyheten ? :D

De aller nærmeste har visst det lenge, og de som ikke vet det allerede, er det egentlig ikke noe hast med å fortelle :p

vet du at det er en gutt?:-D gratulerer med 12 uker:-)

Takk :D vet det ikke 100%, men gyn var 80% sikker på at det var en gutt inni der og jeg har hatt skikkelig guttefølelse hele veien. Blir moro på oul om de bekrefter eller ikke :p

Takk :D vet det ikke 100%, men gyn var 80% sikker på at det var en gutt inni der og jeg har hatt skikkelig guttefølelse hele veien. Blir moro på oul om de bekrefter eller ikke :p

Oiii, så moro da:-D Jeg skal på ultralyd når jeg er 11+4(neste fredag) Hadde vært såå gøy om han kunne se noe, men tenkte det var for tidlig:-o Men så gøy at han kunne antyde det:-)!!! Da er det stooor sjanse for at det er en liten gutt;-)

Gratulerer:)
Og 28 feb er en fin dato, da har jeg bursdag:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Oiii, så moro da:-D Jeg skal på ultralyd når jeg er 11+4(neste fredag) Hadde vært såå gøy om han kunne se noe, men tenkte det var for tidlig:-o Men så gøy at han kunne antyde det:-)!!! Da er det stooor sjanse for at det er en liten gutt;-)

Ja jeg trodde også det var for tidlig, men spurte bare på moro om han kunne se, og da sa han at offisielt var det for tidlig å se men at han kunne se en tut der som han mente ikke kunne være noe annet enn en tisselur ;)

Håper de ser etter hos deg også, og selvfølgelig at alt er bra :)

Back
Topp