Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har termin i februar ?
Å jaJa,28.februar. Har gått over med begge de andre så derfor henger jeg her inne
2 små + spiregutt <3 ventes i februar <3
vet du at det er en gutt?:-D gratulerer med 12 ukerEndelig er jeg her, 12 fullgåtte uker og min lille spiregutt i magen er der enda.
Selv om det er lang vei igjen, så føler jeg virkelig på det at nå går alt bra, vi skal virkelig bli foreldre igjen
*jubler høyt her jeg ligger*
Gratulerer så masse! Har du begynt å fortelle om nyheten ?
![]()
vet du at det er en gutt?:-D gratulerer med 12 uker![]()
Oiii, så moro da:-D Jeg skal på ultralyd når jeg er 11+4(neste fredag) Hadde vært såå gøy om han kunne se noe, men tenkte det var for tidlig:-o Men så gøy at han kunne antyde detTakkvet det ikke 100%, men gyn var 80% sikker på at det var en gutt inni der og jeg har hatt skikkelig guttefølelse hele veien. Blir moro på oul om de bekrefter eller ikke
Oiii, så moro da:-D Jeg skal på ultralyd når jeg er 11+4(neste fredag) Hadde vært såå gøy om han kunne se noe, men tenkte det var for tidlig:-o Men så gøy at han kunne antyde det!!! Da er det stooor sjanse for at det er en liten gutt;-)