Hm har vært å lest litt på nettet nå , noen som har hørt om bakovervent livmor ? Kan det muligens hende at det er dette jeg har ? Da må du jo ta ul apparatet en annen vei for å se babyen å du kan ikke se noen baby på skjermen før den er 12 uker oppå magen ?? Hmm syns bare det var litt rart at jeg ikke har blødd å alt av symptomer.
Og alt var der uteom fosteret det kan jo være godt gjemt om man har bakovervent livmor ! Hmm nei sikkert bare ønske tenkning:-s
uff så leit å høre om ul timen din
ja det kan hende, er jo tilfeller av det også, men om du har bakovervendt livmor,vil gyn. se det med en gang han setter på kamera inni "grotta" di
heh. men jeg har ei venninne som opplvede det samme nå i des.. vi var på klinikken da i hennes uke 10+1 for å sjekke om alt var bra, men der var det en tom fostersekk som tilsa 7-8 uker. den hadde skrumpet litt inn eller sluttet å vokse, fordi kroppen begynte å skjønne at det var noe galt.
men hun fikk også samme beskjeden, mest sannsynlig var at det hadde skjedd på microskopisk sted (i celledelingen) og at egget "datt" ut på veien uten at kroppen fikk det med seg, og dermed vokste hun,og alt tilsa at det var normalt.. hun kunne gått sånn til hun nesten skulle på O.ul sa han legen, for det er ikke alltid kroppen skjønner det med en gang,og dermed tror man jo så klart at man er gravid.
(MEN!! det er IKKE din skyld, det er verken noe du eller partneren din kunne gjort annereledes! så det må du ikke tenke!
)
men siden kroppen hennes ikke hadde tatt signalene, og ikke noe blod hadde kommet ut,måtte hun inn på sykehuset dagen etter for å få MA tab. for å reise hjem igjen. og ta noen andre stikk piller dagen etter som framskynder dette.
beklager å måtte si det til deg, men det er veldig vanslig at det kan skje han sa legen til oss hvertfall
kjempe dritt og trist at sånne ting skal skje, det ligger jo liksom ikke i normalen at det skal skje da!
men uansett, så håper jeg neste lille gullkorn sitter som et skudd
masse lykketil og god bedring <3