11uker å ultralyd imårra!! ;)

Leste på en side der det sto at hun hadde tatt invendig å utvendig ultralyd å legen å gynekologen hadde ikke funnet noenting helt til hun maste seg til om di kunne sjekke en gang til itilfelle hun hadde bakovervent livmor fordi da må di vri den innvendige på en annen måte å da hadde de funnet et levende foster på 8 uker :-) såå bittelitt håp har jeg ! Men etter uke 12 er det ikke noe problem å finne fosteret om man har bakovervent!

Nei å nei :( skulle ikke hvert lov altså :( mange klemmer til deg ♡

Leste på en side der det sto at hun hadde tatt invendig å utvendig ultralyd å legen å gynekologen hadde ikke funnet noenting helt til hun maste seg til om di kunne sjekke en gang til itilfelle hun hadde bakovervent livmor fordi da må di vri den innvendige på en annen måte å da hadde de funnet et levende foster på 8 uker :-) såå bittelitt håp har jeg ! Men etter uke 12 er det ikke noe problem å finne fosteret om man har bakovervent!

Jeg håper og ønsker for deg at du er i samme situasjon som det du har lest om. Må si meg eni med at det virker veldig rart om du skal ha mistet uten å merke noen ting?
Jeg mista en gang.. Og det merka jeg for å si det mildt.. Det var vel i uke 7/8..

Nok en gang.. Jeg håper og ønsker for deg at den lille spira er der inne og den dukker opp i uke 12 ❤
Ønsker deg mye lykke til ❤

Huff dette var veldig trist :-( sender deg en klem, håper det fortsatt er et lite håp om at alt er i orden slik som du sier. Syns man må få lov til å ha et håp i det minste.

dere er søte <3 nå er det bare å vente til torsdag for å vite hcg svarene , hater ventetid !!! årh kansje jeg ringer inn i mårra å hører hva den første prøven lå på , fordiom hun sa at den betydde ikke noe bare den andre jeg tok vis den hadde dobla seg så trodde ho det var liv inni der for det sko vist doble seg på 2 dager !

:'/ viss det ikke er noe baby. Der håper jeg egentlig at jeg begynner å blø a meg selv å ikke må på sykehuset å ordne det der litt rart at jeg har godt runt alt som skal være der bare at babyen mangler i 11 uker :-/

:'/ viss det ikke er noe baby. Der håper jeg egentlig at jeg begynner å blø a meg selv å ikke må på sykehuset å ordne det der litt rart at jeg har godt runt alt som skal være der bare at babyen mangler i 11 uker :-/

Ja, det virker merkelig. Håper og krysser fingrene for at det er en slik bakovervendt livmor.

Det var fryktelig rart ja!! Sender deg masse klemmer :) Bra du har guttungen å kose deg med :)
Jeg mistet i juli12 å da begynte jeg ikke å blød før 13+ men de på ul sa at det hadde vært dødt lenge :/ Ikke så optimistiske tanker fra meg da:/ Men jeg hadde INGEN symptomer, de forsvant i uke 9, alt bare var borte en dag! Så jeg følte på meg i over 4 uker at noe var galt..
Håper å ønsker at den lille spiren din bare har gjemt seg og at den dukker opp snart :) Om ikke må du kose deg med gutten din til den neste sitter :))

Det var fryktelig rart ja!! Sender deg masse klemmer :) Bra du har guttungen å kose deg med :)
Jeg mistet i juli12 å da begynte jeg ikke å blød før 13+ men de på ul sa at det hadde vært dødt lenge :/ Ikke så optimistiske tanker fra meg da:/ Men jeg hadde INGEN symptomer, de forsvant i uke 9, alt bare var borte en dag! Så jeg følte på meg i over 4 uker at noe var galt..
Håper å ønsker at den lille spiren din bare har gjemt seg og at den dukker opp snart :) Om ikke må du kose deg med gutten din til den neste sitter :))

Men så de fosteret ditt da? Eller var det sån som med henne? Ingenting?

På meg var ikke fosteret der så dem kunne jo ikke se om det var noe hjerte aktivitet :S ellers hadde ho sendt meg på sykehuset for å få abort med en gang men siden det var bare plommesekken og ingen foster det så ville hun se om hcg en stek . Ja skal kose meg med gutten min <3

Så trist å lese :(

Jeg har bakovervendt livmor, og har sett bra utvendig fra uke 11-12. De har slitt litt rundt uke 5-6 innvendig.

Jepp . Sikkert en MA jeg har. Siden jeg har hatt uregelmessig menstasjon fant vi ut at jeg minst ville vært 8 uker på vei i forhold til når jeg teste positivt ! Å 10-11 uker i forhold til sist mens!

:( Uffda.. Dette var trist.. Håper du snart får en ny liten baby i magen... Lykke til videre.. :)

Men så de fosteret ditt da? Eller var det sån som med henne? Ingenting?

Hos meg så hun bare at livmoren var forstørret, ikke noe foster å hun nevte heller ingen plommesekk. Var på første ul da jeg var ca 6-8 uker, å da mente hun jeg var 4uker på vei, siden hun ikke så noe foster, men fikk samme beskjed 5uker sener. Så endte det da med blødninger ikke lenge etter den siste ul'en.

Syns vertfall jeg kan begynne å blø snart idet minste :S kjenner jeg har menssmerter nå men det har jeg jo hatt hele tia så å si ! Arh

Fryktelig å må gå å vente når en vet at noe er galt :( Sender deg mange trøsteklemmer :)

Back
Topp