11uker å ultralyd imårra!! ;)

Bruker63be

Betatt av forumet
Ja da var dagen før ul her jeg har bare glemt det vekk men imårra får jeg se nurket mitt <forhåpentligvis ! Skal etter mine beregninger være 11+2 imårra men drømte her for noen Netter siden at jeg var På ultralyd å da var jeg 12+4 dager på vei :p men det var ikke jeg som dro på ultralyd det var pappaen fordi jeg ikke hadde tid , så han tok med en minnepemn bidra inni meg for å få på ul :P å når han kom tilbake med ultralydbilder å begge fikk gledestårer for vi var så glade :P ( idrømmen altså ) alt kan vist skje i drømmene ! Ha en ellerd fin mandagskveld videre ! Så håper jeg på et hjerte som banker imårra :-)

Lykke til :)

Hehe, helt utrolig hva man kan drømme :p masse lykke til på ul ;)

Lykke til! :-D

Alt var der utenom babyen :( tok hcg prøve å skal ta ny på torsdag . Enten så har det vært abort uten at det har kommet ut ellers er det helt på begynnelsen av graviditeten at jeg har abortert uten å blø. Å fått ny egløsning P blitt gravid igjenn ( lite sannsynlig ) :--/ takk for meg

Huff, så leit da! :( *klem til deg*

Hm har vært å lest litt på nettet nå , noen som har hørt om bakovervent livmor ? Kan det muligens hende at det er dette jeg har ? Da må du jo ta ul apparatet en annen vei for å se babyen å du kan ikke se noen baby på skjermen før den er 12 uker oppå magen ?? Hmm syns bare det var litt rart at jeg ikke har blødd å alt av symptomer.
Og alt var der uteom fosteret det kan jo være godt gjemt om man har bakovervent livmor ! Hmm nei sikkert bare ønske tenkning:-s

Uff så trist:( jeg hadde bakovervendt livmor før jeg ble gravid med nr en, men har aldri vært noe problem å se livmora på ul tror jeg. Tok de ul utvendig?

Back
Topp