.

ORIGINAL: et_lite_vesen

Alle egentlig.

1: HAN glemmer ingenting. Det er foreldrene sin jobb å huske det selv, og minne han på det!
2: Flyttingen er verst. Å etablere seg på nytt, å aldri finne en identitet, å aldri gidde å skaffe seg venner, fordi man vet jo at man flytter fra de uansett. (Huff, jeg syntes det var grusomt nok å flytte en gang [X(])
3: Såklart han er svak faglig når han må tilpasse seg nytt skolemiljø hele tiden!
4: At han ertes/mpbbes av medelever kan nok være fordi han ikke gidder å få seg venner. Nå sier ikke jeg at det er slik det er, men jeg kan ikke se for meg at denne gutten har det godt, og det ville jeg sagt kun er følgene av all flyttingen.

Håper denne gutten aldri må flytte noe mer!

ORIGINAL: Jadasåneida

ORIGINAL: et_lite_vesen

Alle egentlig.

1: HAN glemmer ingenting. Det er foreldrene sin jobb å huske det selv, og minne han på det!
2: Flyttingen er verst. Å etablere seg på nytt, å aldri finne en identitet, å aldri gidde å skaffe seg venner, fordi man vet jo at man flytter fra de uansett. (Huff, jeg syntes det var grusomt nok å flytte en gang [X(])
3: Såklart han er svak faglig når han må tilpasse seg nytt skolemiljø hele tiden!
4: At han ertes/mpbbes av medelever kan nok være fordi han ikke gidder å få seg venner. Nå sier ikke jeg at det er slik det er, men jeg kan ikke se for meg at denne gutten har det godt, og det ville jeg sagt kun er følgene av all flyttingen.

Håper denne gutten aldri må flytte noe mer!

Sign!

MEN, har du egentlig lov til å drøfte slike ting på et åpent forum?
Mulig jeg misforstod, men er du læreren hans?

Uten mat fungerer jo ikke kroppen - så det blir jo mange problemer utover dagen nettopp som følge av dette.

slisabeth:

Jeg har nå tenkt litt[:D], og bestemt meg for å slette tråden. Jeg ser at det kanskje ble for utydelig hva jeg vil med dette, og at det da lett blir reaksjoner. Jeg kan forstå du reagerte, jeg burde vel vært tydeligere[:)]

Tenker egentlig litt av antall flyttinger ville vært en grunn til bekymring, veldig god grunn til bekymring. I tillegg til "glemming" av mat, medisiner og briller. Brillene kan jo bli lagt igjen hjemme fordi han mobbes for de...

Et barn med disse punktene er i alle fall "barnevernmat"

Back
Topp