.

at han mobbes[:(]

eller medisiner må han jo ha![8|]

endte med nr 1 da jeg mener det blir omsorgssvikt fra foreldrene. jeg vet av noen som ikke fikk med mat på skolen noen gang gjennom skolegangen, de hadde heller ikke fått frokost så deres første måltid ble da middagen????sykt......

1

ORIGINAL: et_lite_vesen

Alle egentlig.

1: HAN glemmer ingenting. Det er foreldrene sin jobb å huske det selv, og minne han på det!
2: Flyttingen er verst. Å etablere seg på nytt, å aldri finne en identitet, å aldri gidde å skaffe seg venner, fordi man vet jo at man flytter fra de uansett. (Huff, jeg syntes det var grusomt nok å flytte en gang [X(])
3: Såklart han er svak faglig når han må tilpasse seg nytt skolemiljø hele tiden!
4: At han ertes/mpbbes av medelever kan nok være fordi han ikke gidder å få seg venner. Nå sier ikke jeg at det er slik det er, men jeg kan ikke se for meg at denne gutten har det godt, og det ville jeg sagt kun er følgene av all flyttingen.

Håper denne gutten aldri må flytte noe mer!

Veldig enig i dette.

Endte på nr. 1, men mobbing er jo og ille.. [&o]

Ang. flytting, trenger jo ikke være galt, om de har trygge voksne rundt seg og ikke trenger å bytte skole osv.

At han mobbes..
det kan jo være mye av grunnen til det overstående.

Veldig enig i alt et_lite_vesen sier..

Stakkars gutt..

Det blir jo værst tilsammen så klart. At han er faglig svak hadde ikke vært en stor grunn til bekymring i seg selv, men komboen av alle blir veldig dårlig syns jeg. Trykket på den første.

Hadde det vært min elev, hadde jeg mistenkt omsorgssvikt og tatt det videre så fort så mulig. Bedre med en gang for mye enn for lite. Siden han har flyttet så mye har det sikkert vært vanskelig for skolen å følge han opp.

Helt klart nr. 1. Det tyder på omsorgssvikt fra foreldrene, og det mener JEG er verre enn det andre på listen..

Vanskelig å velge mellom 1 og 2.

Hvorfor 17 ganger?!?... enten er det en grunn som er negativ, eller en som er hmm delvis positiv. Det er om foreldrene har jobber som tilsier mye flytting osv ikke bra, men kanskje nødvendig... Det negative er om de må flytte pga livs status som er på bånn. (kan ikke leie samme plass om gangen eks, lite penger, forfulgt av bv, eller ekkle typer innen rus miljøet, eller noe i den sjangeren)

Det at han glemmer medisiner, briller og ikke har med mat....
Gir ikke utrykk for at det er den positive grunnen til alle flyttingene.
For rettmessige sofistikerte mennesker som tar en jobb seriøst og holder den uansett hvor den er, lar ikke sitt barn glemme briller, medisin og lar være å smøre mat.

Så jeg tror nok mere at den Negative grunnen til flyttingen er grunnen til at han "glemmer" disse tingene.... [&o]

Og mobbing skjer veldiig raskt mot de som ikke har det bra hjemme, de blir lett et offer på skolen OgsÅ....
Og det sier seg selv at fagmessig vil det gå dårlig, med dette som grunnlag!

Jeg syns utrolig synd på barnet, og har tårer i øyen korken bare på tanken... [&o]

Glemte å si jeg stemte 1

Alle egentlig.

1: HAN glemmer ingenting. Det er foreldrene sin jobb å huske det selv, og minne han på det!
2: Flyttingen er verst. Å etablere seg på nytt, å aldri finne en identitet, å aldri gidde å skaffe seg venner, fordi man vet jo at man flytter fra de uansett. (Huff, jeg syntes det var grusomt nok å flytte en gang [X(])
3: Såklart han er svak faglig når han må tilpasse seg nytt skolemiljø hele tiden!
4: At han ertes/mpbbes av medelever kan nok være fordi han ikke gidder å få seg venner. Nå sier ikke jeg at det er slik det er, men jeg kan ikke se for meg at denne gutten har det godt, og det ville jeg sagt kun er følgene av all flyttingen.

[&o]

Alle egentlig.

SIGN ALT[:(][:(][:(][:(]

Nummer en hadde bekymret meg mest. Nummer en tyder på omsorgssvikt. Nummer to forsåvidt også, men jeg er alltid mer redd for å dømme på papiret enn på ting jeg erfarer. Haugevis av barn er faglig svake, uten at det er noe å bekymre seg for. Da tilpasser man undervisningen da. Og mange barn blir mobbet. Da setter man i gang de riktige prosedyrene i forhold til det. Så nummer en hadde bekymret meg mest.

Alle egentlig.

Sign![&o]

ORIGINAL: Pijah

Veldig enig i alt et_lite_vesen sier..

Stakkars gutt..

Huffameg---- blir helt dårlig her...................... krysset av på 1.

flyttinga.. hva flytter de fra liksom ?

Back
Topp