.

lissik

Glad i forumet
io

Huff, stakkars deg! Vet ikke helt hva jeg skal si, men sender en trøste - klem i hvertfall!!! Håper det ordner seg..

Å hjelp. Det var en skikkelig dårlig start på helga... Er han barnefaren?

ORIGINAL: Lizarella

Å hjelp. Det var en skikkelig dårlig start på helga... Er han barnefaren?

Oida [&:] Det kom da brått! Men du, sånn som han oppførte seg tidligere, så mener jeg du fortjener bedre. En som aksepterer det at du har barn og tar hensyn til det.

Huff, sånt er så vondt. Og når det kommer uten forvarsel er det enda verre. Føler sånn meg deg [:(] Sender deg en stor, god trøsteklem!

Nei han er ikke barnefaren, men har vært sammen siden før snuppa ble født..[&o] Han har vært så flink med henne også..

Har tusen spørsmål jeg nå[:(]

ORIGINAL: mammanicken

Oida [&:] Det kom da brått! Men du, sånn som han oppførte seg tidligere, så mener jeg du fortjener bedre. En som aksepterer det at du har barn og tar hensyn til det.

Huff, sånt er så vondt. Og når det kommer uten forvarsel er det enda verre. Føler sånn meg deg [:(] Sender deg en stor, god trøsteklem!

ORIGINAL: mammanicken

Tusen takk, ja den episoden var jo ikke så bra, han har vært flink med henne ellers, leker og koser med henne og hun elsket han..
Men kanskje det var den episoden som fikk han til å skjønne at det å være med en småbarnsmor ikke var noe for han[&:]

Å, så forferdelig vondt!! [:(]
Skulle ønske du ikke hadde måttet gå gjennom det der. Men det er "bare" å stå på og trøste deg med snuppa di.
*trøsteklem*

ORIGINAL: Baby R

Sender over masse trösteklemmer!

ORIGINAL: Lykkemamma1

Umodent å gjøre det på den måten da, så til h****** med han!!
Men jeg skjønner at det gjør vondt, men du fortjener bedre, så på sikt er det nok det beste for deg og jenta di [:)]

ORIGINAL: Belkin

Å, så forferdelig vondt!! [:(]
Skulle ønske du ikke hadde måttet gå gjennom det der. Men det er "bare" å stå på og trøste deg med snuppa di.
*trøsteklem*

Tusen takk jenter!! Utrolig godt å få noen trøstende ord nå!!

Jeg håper jeg ser det etterhvert at vi har det bedre uten!

ORIGINAL: Fabrina

Men jeg skjønner at det gjør vondt, men du fortjener bedre, så på sikt er det nok det beste for deg og jenta di [:)]

Ble dumpa i helga jeg også, live må bare gå videre [:)]
Masse klemmer til deg[:)]

ORIGINAL: Seadragn

ORIGINAL: Fabrina

Ble dumpa i helga jeg også, live må bare gå videre [:)]
Masse klemmer til deg[:)]

Huffameg [&:] Klemmer til dere begge to!!

ORIGINAL: Mariann09

Huff, stakkars deg! Vet ikke helt hva jeg skal si, men sender en trøste - klem i hvertfall!!! Håper det ordner seg..

Back
Topp