Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammanicken
Oida [&:] Det kom da brått! Men du, sånn som han oppførte seg tidligere, så mener jeg du fortjener bedre. En som aksepterer det at du har barn og tar hensyn til det.
Huff, sånt er så vondt. Og når det kommer uten forvarsel er det enda verre. Føler sånn meg deg [:(] Sender deg en stor, god trøsteklem!
ORIGINAL: mammanicken
Oida [&:] Det kom da brått! Men du, sånn som han oppførte seg tidligere, så mener jeg du fortjener bedre. En som aksepterer det at du har barn og tar hensyn til det.
Huff, sånt er så vondt. Og når det kommer uten forvarsel er det enda verre. Føler sånn meg deg [:(] Sender deg en stor, god trøsteklem!
ORIGINAL: Baby R
Sender over masse trösteklemmer!

ORIGINAL: Belkin
Å, så forferdelig vondt!! [:(]
Skulle ønske du ikke hadde måttet gå gjennom det der. Men det er "bare" å stå på og trøste deg med snuppa di.
*trøsteklem*
ORIGINAL: Fabrina
Umodent å gjøre det på den måten da, så til h****** med han!!
Men jeg skjønner at det gjør vondt, men du fortjener bedre, så på sikt er det nok det beste for deg og jenta di [:)]
ORIGINAL: Seadragn
ORIGINAL: Fabrina
Umodent å gjøre det på den måten da, så til h****** med han!!
Men jeg skjønner at det gjør vondt, men du fortjener bedre, så på sikt er det nok det beste for deg og jenta di [:)]
Ble dumpa i helga jeg også, live må bare gå videre [:)]
Masse klemmer til deg[:)]

ORIGINAL: Mariann09
Huff, stakkars deg! Vet ikke helt hva jeg skal si, men sender en trøste - klem i hvertfall!!! Håper det ordner seg..