Sist tordag var jeg jo til UL og duotest på st.olav. Alt så veldig greit ut og legen som undersøkte meg så at etter størrelsen av foster er jeg 13 uker gravid. Selvfølgelig blir jeg veldig glad da jeg hørte det. Men senere på dagen begynnte jeg å tenke litt mer over det. Jeg har hatt en veldig regelmessig mens, du kunne nesten stille klokka etter den. I tillegg har vi en etåring i huset og holder på med oppussing av et gammelt hus. Det vill si, vi har det veldig travelt og det blir ikke mye sengekos for oss i de siste. Så jeg vet nøyartig når vi har hatt samleie og er dermed sikkert på at den dato som jeg har regnet meg fram er riktig.
I går fikk jeg telefon fra st.olav med beskjeden at alt var i fineste orden og prøvene så greit ut. Men så nevnte jeg det med størrelsen til den lille og hun som ringte sjekket en gang til og så at alle målene passer sammen, hode stå i rett størrelsesforhold til kroppen o.s.v og at det ser ut om jeg er 13 uker på vei. Jeg forklarte hvorfor jeg er sikkert på at det må være feil og at det gjør meg litt urolig at barnet er så mye størrer en den egentlig skal være. Så fikk jeg tilbud om en kontroll ul om ca 2 uker. Så når venter jeg på ny innkalling og er veldig spent hva dem finner ut.
I går fikk jeg telefon fra st.olav med beskjeden at alt var i fineste orden og prøvene så greit ut. Men så nevnte jeg det med størrelsen til den lille og hun som ringte sjekket en gang til og så at alle målene passer sammen, hode stå i rett størrelsesforhold til kroppen o.s.v og at det ser ut om jeg er 13 uker på vei. Jeg forklarte hvorfor jeg er sikkert på at det må være feil og at det gjør meg litt urolig at barnet er så mye størrer en den egentlig skal være. Så fikk jeg tilbud om en kontroll ul om ca 2 uker. Så når venter jeg på ny innkalling og er veldig spent hva dem finner ut.