Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bdancer
Kanskje ikke alle som snakker om det eller viser det utad?
Ta en avstemning på generelt så får du kanskje ett inntrykk...[8|]
Skjønner det er liten trøst at mange andre opplever det samme og at det er normalt!
Men hva skal en si a?[8|][8D] Er det noe du føler er unormalt eller som kan gjøres noe med? Eventuelt hvordan?
ORIGINAL: Sandie
JAG hade det sånn med Chanelle. Tårarna trillade dygnet runt. Jag ville inte vara ensam med lilltjejen, så sambo fick min permisjon mens jag blev sykmeldt. Det var en tung tid. Men tiden hjälpte mig att bli säkrare i mammarollen!
När jag tänker på det idag så känns det konstigt. Att jag kunde vara så långt nere.. Det är så vanligt, men när det sker så känner man sig väldigt ensam. Jag ska tacka sambo för att han var så super under den riden!
Så stå på! Tiden läker alla sår, som man säger! Man får ta en dag i taget!
Det kommer att bli så bra!
"kram kram"
ORIGINAL: Lbaby
Nå vet ikke jeg hva du skrev men jeg kan si mye om tårer og barseltid.
Så hva du enn lurer på.. FYR lØS[:D]
ORIGINAL: kolibri
Var egentlig bare en tråd om min frustrasjon om å ikke høre om noen andre som opplever det samme når jordmødre og helsesøster forteller meg at dette er så vanlig og at veldig mange har det på lik måte[;)] SKulle ønske det var mer åpenhet om temaet egentlig[8|]
ORIGINAL: kolibri
Var egentlig bare en tråd om min frustrasjon om å ikke høre om noen andre som opplever det samme når jordmødre og helsesøster forteller meg at dette er så vanlig og at veldig mange har det på lik måte[;)] SKulle ønske det var mer åpenhet om temaet egentlig[8|]
Ja, det samme syns jeg! Ble fortalt akkurat det samme som du sier.. Men istedetfor å sitte i ei gruppe med 3-5 andre f.eks som ikke skjønner hva du snakker om, så kunne de heller ha samlet oss de som de visste sliter med det.
Skulle gjort mye for å få gitt deg en klem nå altså!
Du er så god og kul at du må bare møte dagen med et smil, og tenke på alle oss som er så heldige å få møte deg, snakke med deg, diskutere med deg, ja absolutt alt[:D]