.

Nei jeg hadde aldri tatt brukte truser til meg selv ,så da hadde jeg ikke gjort det for sønnen min eller...

Det er jo familie, så jeg syns det er greit.
Du har jo passe god kontroll på tidligere skittenhet osv [:)]

Hehe, litt sært er det..kanskje.
Men de første trusene blir det vel endel "svinn" i, så det spiller kanskje ikke så stor rolle[:-][:D]

Og dessuten er det jo kun arva etter storebror.. men å arve truser av andre enn søsken blir over grensa til gnien for min del[8D]

Det går vel helt fint vel[:D]
har selv arva truser jeg[8D]

Tror ikke jeg ville gjort det, et sted må arvegrensa gå [8D]

ja mellom søsken er det greit synes jeg..

Herregud, kan jo ikke akkorat si at jeg syns det gjør noe. [8D]

ORIGINAL: Minimeg

ser ikke problemet med å arve fra storebror nei

Jeg hadde aldri tatt på meg en arvet truse fra noen av mine familie medlemer, så det skal jammen meg Amelia få slippe også [8D]

Nei, det er ikke galt..
Ikke fra andre enn søsken heller.. [8D]

Man vasker de jo! Bakteriene blir borte..[;)]
Hadde helt klart kunnet gjort det [:)]

Hadde jeg helt klart kunnet gjort selv. Er jo bare å ta de en runde på 60 eller 90 grader det. Et sted må bakteriehysterigrensa gå [;)]

Er ikke bakterier jeg vil unngå,jeg er ikke så dum at jeg tror de ikke blir rene[;)]
Jeg syns tanken er ekkel,dritekkel faktisk..
Truser koster ikke så mye,så jeg spanderer det på meg selv og gutten..

Synes det virker litt rart, men det er jo opp til hver enkelt. Arva omtrent alle klærne som jeg hadde i barndommen, men aldri truser, så kommer nok ikke til å gjør det med mine barn heller..

Isj, nei, her kjøpes det NYTT!

ORIGINAL: toneany

Herregud, kan jo ikke akkorat si at jeg syns det gjør noe. [8D]

ORIGINAL: mkt

ja mellom søsken er det greit synes jeg..

ser ikke helt problemet med det, men jeg regner egentlig med at jeg ikke kommer til å spare på trusene til Live når de blir for små .. tror de går i søpla da ja ..

ser jeg ikke noe problem med.. De kan jo som regel kokes.. 

Back
Topp