Da var jeg takk og lov under 80 igjen - og jeg har fått tilbake motivasjonen. Jeg var absolutt ikke særlig flink på kosthold i uka som var, brukbar på å holde timene men spiste altfor mye sjokolade (hadde skapet "fullt" etter sist helg - og det nytter ikke for meg). Men nå som skapet er tømt, fyller jeg det ikke opp før neste lørdag igjen[:)]

Det som jeg HAR vært flink på denne uka, er å drikke en god del vann - og det skal jeg fortsette med.

Og så var det treninga da.....hm....har jo som mål nå å klare en time på jazzercise hver uke, så det MÅ jeg jo kunne klare.[8D]

Jeg har hatt veiepause et par uker - fikk ikke veid meg sist mandag, så da var det like greit å bare vente ei uke til.

Jeg har vært ganske aktiv - gått tur nesten hver dag og trent jazzercise igår. Kostholdet har vært ganske greit, men har vel hatt noen utskeielser her og der - men alt i alt er jeg fornøyd. Vekta går i alle fall ikke oppover[:D]

Etter en meget stillestående måned - og litt oppover til og med - har jeg gått litt ned igjen[:)] Har hatt en veldig travel uke på jobb - fulle dager - som har resultert i at jeg har klart å spise enda mer regelmessig og bedre enn før. Det gjorde susen[:D]

Jeg er veldig fornøyd med å ha vært så stabil den siste tia - gikk litt opp sist uke, men det har gått ned igjen. Har gått tur til og fra skolen 3 dager med barna og til jobb en vei den ene dagen. Målet mitt var å få litt å "gå på" nå når vi entrer jula - for jeg har lagt inn en "kalkulert sprekk"[:D] Håpet er jo at jeg til og med skal få lagt inn noen treningstimer i romjula - for da har mannen også fri[:)]

Nytt år - nye muligheter. Kunne vært verre etter all fråtsinga i jula[&:][:)]

Takk og lov - under 80 igjen. Jeg trives på 70-tallet[:D]

Jeg måtte bare innom og se hvordan det går med vekta di, og du har jo holdt deg på syttitallet for det aller meste. Det er kjempebra! Du er flink! Stå på videre.

Jeg må nok innom min egen slankedagbok igjen jeg også. 8.februar i fjor begynte jeg å slanke meg. Da veide jeg 86 kg. I dag er jeg 20 kilo lettere, men ting har begynt å skli ut, så nå skal jeg gå ned et kilo eller to igjen og holde vekta etter det. Jeg har satt meg som mål å aldri måtte slanke meg mer enn 2-3 kilo igjen, og det synes jeg er et godt mål. Å gå ned 2-3 kilo er lett. Å gå ned 10 kg og enda mer er veldig vanskelig, så det unngår vi. [;)] Jeg trives på 60-tallet[:D]

ORIGINAL: namba

Jeg måtte bare innom og se hvordan det går med vekta di, og du har jo holdt deg på syttitallet for det aller meste. Det er kjempebra! Du er flink! Stå på videre.

Jeg må nok innom min egen slankedagbok igjen jeg også. 8.februar i fjor begynte jeg å slanke meg. Da veide jeg 86 kg. I dag er jeg 20 kilo lettere, men ting har begynt å skli ut, så nå skal jeg gå ned et kilo eller to igjen og holde vekta etter det. Jeg har satt meg som mål å aldri måtte slanke meg mer enn 2-3 kilo igjen, og det synes jeg er et godt mål. Å gå ned 2-3 kilo er lett. Å gå ned 10 kg og enda mer er veldig vanskelig, så det unngår vi. [;)] Jeg trives på 60-tallet[:D]

Så bra, namba - og det er sant at 2-3 kilo er overkommelig men når det bikker det er det straks vanskeligere og man blir litt oppgitt. Selv har jeg foreløpig slått meg til ro med vekta jeg har nå, og ser at den kan jeg holde uten å måtte stresse veldig. Skulle gjerne gått ned litt mer, men jeg stresser ikke med det.

Det høres ut som om vi begge har funnet fram til noe som vi trives med selv, og det er jo det viktigste[:)][:)]

Ja, det er så godt å endelig finne noe som er riktig for meg. Jeg holdt vekta uten problemer jeg også, fra august til desember. Denne gangen satser vi på at det blir fra januar til desember.[;)]

Back
Topp