Her har det blitt null trening denne uka - har vært veldig trøtt i kroppen. Er forkjøla enda og har fått mensen - den kominasjonen er ikke den beste kjenner jeg. Så jeg velger å bli helt frisk og rask til en ny uke - og fokuserer på å holde et noenlunde bra kosthold. Det har jeg klart ganske bra syns jeg.[:)]

Så flink du er!!! Utrolig! Og det var veldig mye plass i den gamle buksa! Kult!

Stå på framover også! Heier på deg!

Huff, vekta går opp igjen[&o] Eller den står vel egentlig litt på stedet hvil - men jeg merker at jeg har lagt litt på meg rundt livet[&o] Det er jo der det kommer først...Men, nå er det ferie og jeg SKAL ta tak. Det er faktisk lettere å ta tak når jeg har fri - for det kan ta litt innsats å komme inn i rutninene igjen. Maten har vært så som så i det siste, snopespisingen har tatt helt av igjen - og jeg kjenner til "gamle" tanker igjen. Kan jo bare spise litt her og litt der....men så kommer det jammen meg på også litt her og litt der....

Dersom mannen min ikke skal jobbe så mye overtid kan jeg trene om kveldene -og når han får ferie skal jeg trene formiddager også[:)] Jeg skal spise riktig og trene i sommer ja[:)]

Nå føles det som om jeg er på riktig spor igjen[:)] Det føles så mye lettere å ta tak i det nå som jeg har ferie og begynner å få bedre overskudd til å ta tak i ting. Kostholdet har jeg holdt brukbart - et par små utskeielser har det blitt, men bevisste valg og uten å overspise[:)] Jeg har fått trent jazzercise på tirsdagen og satser på enda flere treningstimer neste uke. Har mulighet for å trene hver kveld om jeg vil - kanskje søndag...hm...får se hva det blir til. Jeg har i alle fall mye mer lyst til det nå som jeg vet jeg ikke skal jobbe på en stund[:)]

Så bra å høre, så håper du får en sund og sporty sommerferie.

Takk, silje a[:)][:)]

Nå kjenner jeg at kropp og sjel er klare for å ta tak. Har hatt ei veldig god uke. Har nådd mitt mål om å trene og IKKE overspise og spise sjokolade - kun lørdag. Jeg har vært nøye med å følge "3-timers" regelen og merker hvor godt det gjør på kroppen. Drikker mye mer vann igjen og spiser klibrødet til stort sett hvert måltid. På tross av "uka" har jeg klart å holde meg god og mett uten å få slike "sukkerrush"[:)] Og det at vekta viser at det har virket er veldig motiverende[:)]

Det å få ferie har gitt meg overskudd igjen til å ta tak i kostholdet mitt igjen[:)]

Da var straks ei uke over igjen. Siden vi drar på ferie i morgen, veide jeg meg idag - vet det ikke blir helt det samme som å veie seg samme dag hver uke, men tipper at vektnedgangen stemmer ganske bra[:)]

Denne uka har jeg fått trent 2 ganger på jazzercise og har spist stort sett veldig "riktig". Har hatt et par sjokoladebiter et par dager, men det var i det minste uten sukker - så kan ikke kalle det en "sprekk". Har stort sett følt meg på topp og hatt godt ovskudd, men merker med en gang når jeg er litt trøtt at motivasjonen er dårligere.

Satser på at jeg klarer å spise riktig på ferien også - skal ikke være så vanskelig, for tipper at det er en del som skjer[:)]

Jeg har tatt meg veiefri - siden jeg hadde ferie og null skjerpings! Men nå er jeg allerede inn i mine 3-timers måltid igjen[;)][:)]

Æsj sier jeg bare[:'(] Vekta viser at ferien har vært altfor kaloririk og stillesittende....men på mandag starter jeg på ny frisk. Jeg hater å være på 80-tallet igjen[&o] Der skal jeg ikke være lenge - nå gleder jeg meg til å komme tilbake til gode rutiner i hverdagen og la hele uka være helg[&:]

Jada - som jeg trodde; litt å jobbe med framover[>:] Gleder meg til å begynne å jobbe igjen nå ja - både på jobb og med disse her kiloene. Fikk den flotte skinnjakken av mannen min - kjøpt i London - og den gikk akkurat på nå, så med noen kilo i minus kommer den til å sitte perfekt![:)][:)]

heier på deg elimor dette klarer du[:)]

Takk for det, silje![:)]

I går fikk jeg virkelig bevegt meg. Giret på bilen virker ikke, så nå MÅ jeg gå til skole/barnehage med barna, og det er jo bare en god ting. Jeg gikk til og fra jobb også igår. Kan jo ta bussen, men veldig greit med den turen på ca 25 minutt en vei[:)]

Maten er "på plass" også, så nå begynner jeg å komme inn i gode rutiner. Men det er skikkelig dårlig gjordt av gubben å ha handlet masse snop på turen OG at det ligger en åpna sjokoladepose oppe i skapet. GI MEG STYRKE!!!![:D]

En liten oppsummering av uka så langt - jeg har fått gått tur hver morgen med barna (tirsdag-fredag) så der har jeg klart å legge inn ca 30 minutters gange. Jeg har gått til og fra jobb en dag, tatt bussen et par dager, men da fått lagt inn en liten tur fra sentrum og opp til jobb. Igår var bilen i orden, men så lenge været er såpass bra om morgenen, så skal vi gå til barnehage og skole. Skulle jo bare mangle - barna nyter godt av det og jeg nyter enda bedre av det[:)]

Måltidene har stort sett vært bra - måtte ta en slik nutrilettbar til ett måltid, men ellers har det vært brød og knekkebrød, og stort sett sunn middag. Jeg har unnet meg noen få sjokoladebiter til kaffien et par dager (må jo være så ærlig å innrømme det[8D]) - men da har jeg ikke stappet i meg som vanlig, bare kost meg litt.[:)]

Idag er det lørdag - snopedag[:)] - jeg føler ikke veldig stort behov for å stappe i meg sjokolade enda, men har den klar[:D] Har spist sunn frokost, og drøyer søtsakene litt til. Når jeg først begynner å spise, så er det vanskelig å stoppe, men merker det er lettere nå som jeg har et sunt kosthold "i ryggen".[:)]

Har dessverre ikke fått trent jazzercise denne uka - men neste uke skal jeg få lagt inn noen økter!

*oppdatert*[:D]

Ser ut som om sommerens ekstra kilo snart bare er et fjernt minne[:D] Jeg er sååå glad for at det har vist seg hvor mye man faktisk får igjen for å spise riktig og være i aktivitet[:)]

*oppdatert*

Veldig fornøyd med nok ei bra uke - kostholdsmessig veldig bra men litt dårligere med trening.

Koss går det Elimor ?

Planer om noen dager på Jazzercisen denne uka ? [:)]

Du e flink, stå på [:D]

ORIGINAL: Sanderogeliasmamma

Koss går det Elimor ?

Planer om noen dager på Jazzercisen denne uka ? [:)]

Du e flink, stå på [:D]

Jo, takk -det går ganske så bra[:)] Jazza meg idag[:D]

Så bra [:D][:D][:D][:D]

Eg ska jazza meg i mårå tidligt hvis formen e ok [:)]
GLEDE MEG [:D]

Super flink er du, deilig å komme tilbake i rett spor.
Må begynne med deg jeg også. har blitt mye kaker og snopp etter bryllupet.
Så må bli flinker med mat og trening framover.

Back
Topp