En liten oppsummering av uka så langt - jeg har fått gått tur hver morgen med barna (tirsdag-fredag) så der har jeg klart å legge inn ca 30 minutters gange. Jeg har gått til og fra jobb en dag, tatt bussen et par dager, men da fått lagt inn en liten tur fra sentrum og opp til jobb. Igår var bilen i orden, men så lenge været er såpass bra om morgenen, så skal vi gå til barnehage og skole. Skulle jo bare mangle - barna nyter godt av det og jeg nyter enda bedre av det[:)]
Måltidene har stort sett vært bra - måtte ta en slik nutrilettbar til ett måltid, men ellers har det vært brød og knekkebrød, og stort sett sunn middag. Jeg har unnet meg noen få sjokoladebiter til kaffien et par dager (må jo være så ærlig å innrømme det[8D]) - men da har jeg ikke stappet i meg som vanlig, bare kost meg litt.[:)]
Idag er det lørdag - snopedag[:)] - jeg føler ikke veldig stort behov for å stappe i meg sjokolade enda, men har den klar[:D] Har spist sunn frokost, og drøyer søtsakene litt til. Når jeg først begynner å spise, så er det vanskelig å stoppe, men merker det er lettere nå som jeg har et sunt kosthold "i ryggen".[:)]
Har dessverre ikke fått trent jazzercise denne uka - men neste uke skal jeg få lagt inn noen økter!