Hurra! Hvor mange innlegg må man ha selv da?Vi er i mål og hvis jeg har forstått det rett får vi mest sannsynlig skjult forum over helga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Hvor mange innlegg må man ha selv da?Vi er i mål og hvis jeg har forstått det rett får vi mest sannsynlig skjult forum over helga
50 her inneHurra! Hvor mange innlegg må man ha selv da?
Da rekker jeg å komme meg til 50! Fikk fomo for jeg tenke at forumet kanskje kom i dagVi er i mål og hvis jeg har forstått det rett får vi mest sannsynlig skjult forum over helga
Man må ihvertfall har 50 innlegg her i termingruppen, samt at man må stå oppført på terminlisten med eget nick alle regler blir postet når vi får forumet.Kan noen forklare meg hvordan skjult forum fungerer? Er det sånn at man må ha 50 innlegg for å kunne bli med?
Hvordan vet man at man har 50 innlegg selv da?Man må ihvertfall har 50 innlegg her i termingruppen, samt at man må stå oppført på terminlisten med eget nick alle regler blir postet når vi får forumet.
Det er en guide til hvordan man får sjekket det, men jeg husker ikke hvor. Admin pleier ofte å legge den ut når man får skjult forumHvordan vet man at man har 50 innlegg selv da?
Håper på skjult forum snartDet er en guide til hvordan man får sjekket det, men jeg husker ikke hvor. Admin pleier ofte å legge den ut når man får skjult forum
Det er en guide til hvordan man får sjekket det, men jeg husker ikke hvor. Admin pleier ofte å legge den ut når man får skjult forum
50 egne innlegg eller holder det at man har skrevet på 50 innlegg?50 her inne
50 svar er godt nok50 egne innlegg eller holder det at man har skrevet på 50 innlegg?