Undersøkelse?Da kan vi sende søknad i morgen! Venter bare på at litt flere skal svare på undersøkelsen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Undersøkelse?Da kan vi sende søknad i morgen! Venter bare på at litt flere skal svare på undersøkelsen!
Avstemningen om navnUndersøkelse?
Åja Trodde det var en spørreundersøkelseAvstemningen om navn
Spam i vei er man med på litt nedtellinger og svarer på diverse tråder så kommer man seg til 50 ganske fort, detgår så fint såEr relativt ny her på forumet så jeg må spamme her mye de neste dagene for å få være med på det skjulte forumet
Inne på leker er det også mange tråder som kan hjelpe deg med å få flere innleggEr relativt ny her på forumet så jeg må spamme her mye de neste dagene for å få være med på det skjulte forumet
Hehe takk, jeg fant ut av det, så nå skal det nedtellesSpam i vei er man med på litt nedtellinger og svarer på diverse tråder så kommer man seg til 50 ganske fort, detgår så fint så
Takk for tipsInne på leker er det også mange tråder som kan hjelpe deg med å få flere innlegg
Samme her!Er relativt ny her på forumet så jeg må spamme her mye de neste dagene for å få være med på det skjulte forumet
Du må spamme, være med på leker og nedtellinger da klarer du det! Klarte det selv i natt. HeheSamme her!
Ja, jeg skjønte ikke helt poenget med de lekene før no!! Haha, takk!Du må spamme, være med på leker og nedtellinger da klarer du det! Klarte det selv i natt. Hehe
Samme herJa, jeg skjønte ikke helt poenget med de lekene før no!! Haha, takk!
Vi er i mål og hvis jeg har forstått det rett får vi mest sannsynlig skjult forum over helgaNærmer seg!! Eller er vi i mål??