100% sykemeldt

Da ble jeg 100% i dag, etter å ha fått karpal tunnel syndrom i høyre handa så ble det vanskelig å jobbe mer :( Er 34 uker nå!

Jeg ble 100% sykmeldt for 14 dager siden, og angrer ikke ett sekund. Hadde veldig dårlig samvittighet for jobben før jeg ble sykmeldt, men kjenner nå at det var det beste for meg. Mye mer energi og overskudd til å gjøre ting hjemme. Sliter ikke like mye med rygg og føtter.

Jeg synes du skal lytte til kroppen ;-)
Var akkurat slikt med meg også! Jeg ble sykemeldt for litt over en uke siden! Alt ble mye bedre !
Litt bedre når en kan sove/slappe av når det passer en!:-)

Jeg skjønner deg så godt! Jeg har også veldig problemer med samvittigheten overfor jobben. Fikk bekkenløsning i ferien og ble 50% sykemeldt siden jeg vill prøve å jobbe. Da første jobbing kom nå på mandag gikk det greit (jobber i barnehage), men da jeg kom hjem var det helt jævelig. Dagen etter prøvde jeg å gå på jobb, men det låste deg og jeg måtte gi opp. Da ble det 100%sykemelding de siste 2,5 ukene før permisjon...Var innom og snakket med styrer og kolleger og de var overraskende støttende, det letta samvittigheten litt hvert fall.
Men nå må jeg si at jeg er veldig glad for at jeg ble sykemeldt selv om det var et lite nederlag for samvittigheten i starten av uka.
Det er viktig å tenke på seg selv også, du får ikke noe igjen for å være grei på jobb og stå på. Da blir du bare sliten ;) Håper det ordner seg for deg!

Back
Topp