100% jobb?

Jeg jobber 100%, og har foreløpig ikke hatt noe fravær[emoji4] Kjenner det var litt hardt å begynne igjen etter tre uker ferie. De første dagene gikk greit, men merker jeg er trøtt og sliten nå. Men det skyldes nok mye at jeg har sovet dårlig, da er det hardt å stå opp 5[emoji85]

Jobber redusert og variert ettersom hva som oasser

50% sykmeldt. Var i uke 7 sykmeldt 100% i en uke, og hatt ferie etter det. Nå tok kvalmen overhånd og jeg måtte «krype til korset». Satser på å begynne i 100% igjen om 2 uker[emoji4]

Jobber 100 % og er 19+1 synes det går fint bortsett fra at ryggen krangler litt

100% jobb nå etter ferie (om 2uker).
Begynner i ny jobb så har 2mnd jeg ikke har rett på sykepenger så her er det bare å forberede seg på å bite sammen tennene på ettermiddagene for oppstart av nytt skoleår er heavy..

100% jobb nå etter ferie (om 2uker).
Begynner i ny jobb så har 2mnd jeg ikke har rett på sykepenger så her er det bare å forberede seg på å bite sammen tennene på ettermiddagene for oppstart av nytt skoleår er heavy..

Høres ut som vi er i samme båt!

Jeg begynner med ny førsteklasse på ny jobb om noen uker. Håper virkelig formen er bedre sånn at jeg greier å gjøre et godt førsteinntrykk og holder ut til jeg har rett på sykepenger! Må jo fortelle kollegene at jeg er gravid allerede på planleggingsdagene, slik at timeplanen løser seg etter nyttår, og evt. tidligere hvis jeg blir sykemeldt. Skikkelig stas! ;)
Men såå digg å faktisk få fast jobb etter flere år i vikariater. :D

Jeg jobber 100 %. Er sliten og har en del ubehag - men det løser jeg ved å ligge pal i senga når resten av dagen når jeg er kommet hjem fra jobb. Gjør bare et minimum av det jeg må vedr husarbeid og plikter, men hverdagen går hvertfall rundt.

Lurer på om jeg skal be om 40% jobb nå, vært 100% borte i 2 mnd nå. Er kjedelig men har ikke hatt noe valg heller. Noen som tidligere har vært sykemeldt i lengre periode for så å jobbe litt igjen? Hvordan opptrapping har det vært?

Lurer på om jeg skal be om 40% jobb nå, vært 100% borte i 2 mnd nå. Er kjedelig men har ikke hatt noe valg heller. Noen som tidligere har vært sykemeldt i lengre periode for så å jobbe litt igjen? Hvordan opptrapping har det vært?
spørs jo litt hvorfor du er sykemeldt. jeg var 100% sykemeldt pga. heftig kvalme noen uker, så var jeg 50% noen uker når jeg følt meg bedre. er tilbake 100% i jobb nå.

Back
Topp