Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber fullt og har enda ikke hatt fravær siden jeg ble gravid, er i uke 14. Du da?
Så godt å slippe, få mulighet til å fokusere på seg selv og ta det med ro når formen er som verst. Krysser fingrene for at energinivået er på topp når ferien er over. Fortsatt god ferie, forrestenJeg har vært sykemeldt 100-80% før jeg gikk på ferie. Har halvannen uke igjen og da er det tilbake for fullt. Sykemeldingen var ikke svangerskapsrelatert men jeg var veldig glad å slippe å jobbe noen av dagene da kvalmen var som verst. Håper bare den gir seg og at energi nivået er bedre når jeg begynner å jobbe igjen.
Da har du vært stort sett grei i formen hele tiden? Så heldig du er i så fall!
Jeg jobber 100%. Har nesten nettopp kommet tilbake i jobb fra litt ferie, og etter noen dager nå merker jeg at jeg ikke har noe overskudd når jeg kommer hjem. I går for eksempel sov jeg i flere omganger på sofan før jeg flytta meg over til senga på kvelden. Har dårlig samvittighet for at jeg ikke har overskudd til 8åringen jeg allerede har. Er mulig det er overgangen fra ferie til jobb som river i kroppen, men jeg merker det bekymrer meg litt. Jeg vil jo ikke ha det sånn her fremover. Men ser også på det som vanskelig å snakke med legen om det. Er 16+2 og jobber med pleietrengende mennesker.
Jeg har ikke vært på jobb siden jeg fikk positiv test, pga økt risiko for gravide på jobben har jeg fått innvilget svangerskapspenger. Dette er tredje svangerskapet jeg er hjemme.
Kan jeg spørre hva risikoen består i?
Da er det nok best å ruge hjemmeDet kan du. Både psykisk påkjenning og fare for vold.