100% eller 80% permisjon?

FrøkenNN

Ms.Fruktbar
Hvor lenge skal dere være hjemme med bebisen? Sist hadde jeg 100%lønn og 4uker ferie.. så var hjemme 8.5mnd eller noe sånt. Siden jeg ammet til han var 14mnd var dette tidlig å sende han i bhg men det gikk over all forventning bra men jeg ble utbrent året etter. Denne gangen har vi råd til å være hjemme 80%. Skal dere gi mer enn 10 ukertil.pappaperm?
 
100% permisjon. Jeg er student og skal stå som student etter fødsel, så pappa tar ut all permisjon i gradert stilling :)
 
Jeg har egentlig bare lyst til å være lengst mulig hjemme. Vet jeg må i jobb etter perm. Har innstilt meg på 100% pluss 10 uker ferie. Regner med jeg får ta ut så mye jeg kan, av pappaen. :) har jo lekt med tanken på 80%, bare ergerlig å tape penger:p
 
Jeg har egentlig bare lyst til å være lengst mulig hjemme. Vet jeg må i jobb etter perm. Har innstilt meg på 100% pluss 10 uker ferie. Regner med jeg får ta ut så mye jeg kan, av pappaen. :) har jo lekt med tanken på 80%, bare ergerlig å tape penger:p

Får du overført 5 uker ferie fra i år til neste år?
Trodde det bare var lov med max 4 uker jeg ? :)
 
100% permisjon, og får overføre 3.5 uke fra iår til neste år så har da 8.5 uke :)
Far har 10 uker :)
 
Får du overført 5 uker ferie fra i år til neste år?
Trodde det bare var lov med max 4 uker jeg ? :)
Skal overføre 1 Uke tror jeg det var. Eller så skal jeg ta ut en i høst. Og overføre resten kanskje:) ble i hvert fall forklart på jobben hvordan de gjør det så jeg kan få alt i permisjonen:)
 
100% lønn, 4 uker ferie inni permisjonen, samt 4 uker ferie rett etter permisjon:)
 
100% lønn. Tar 3 uker ferie i år og har da 7 igjen neste år. Så permisjonen blir 49 uker ☺️ så tar jeg sannsynligvis 6-8 uker ulønnet permisjon for å kunne begynne å jobbe 1 august ☺️
 
Tar 100%. Jeg kommer til å gå hjemme uansett etterpå så.. Pappaen tar gradert uttak av fedrekvoten fordelt på 2017 og 2018.