100 dager igjen

miraka

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
I dag har jeg 100 dager igjen til termin 12.juni:) Selv om jeg vet de kommer i mai, teller jeg alltid til termin;) Tenk hvor fort det nærmer seg:):) Hvor lenge har dere igjen?:))

111 dager igjen :) Over 60% fullført allerede!

Jeg har også 12. Juni.. Big day appen sier 101 dager igjen. Den lilla gravid appen sier 100 dager igjen, og telleren her inne sier 98 dager igjen! Er det mulig.
Heldigvis ikke store forskjellen :p

100 dager igjen her ifølge den tidslinjen min under her. Rart, jeg har termin den 14 og ser at du har 93 dager igjen i dag. Jaja. ikke store forskjellen=)

I dag har jeg 100 dager igjen til termin 12.juni:) Selv om jeg vet de kommer i mai, teller jeg alltid til termin;) Tenk hvor fort det nærmer seg:):) Hvor lenge har dere igjen?:))

Har selv 100 dager igjen her, 11.juni :)

Ja tenk hvor fort det går nå, ja det er sikkert.

Egentlig nyter jeg denne tiden fremover FØR jeg blir så tung at jeg ønsker å bli ferdig.

Endelig er det min tur å si at jeg "bare" har 100 dager igjen!!! :D

Jeg har også 12. Juni.. Big day appen sier 101 dager igjen. Den lilla gravid appen sier 100 dager igjen, og telleren her inne sier 98 dager igjen! Er det mulig.
Heldigvis ikke store forskjellen :p

Samme termin som meg, og samme problemet med "tellerne" :) De kommer når de kommer, men jeg gleeeeeder meg :)

Back
Topp