100 dager har gått

Ojjj huff. Ja hørt om mange som har måttet prøve flere ganger. Er svinaktig dyrt også:wacky:
Her klaffet det på første inseminasjon. Så dette er så nære inntil naturlig det går an uten en partner.
Hun fant bare en på ultralyd for 5 uker siden. Men skal på ny ultralyd kl 14 i dag. Så håper jo at de finner en til :hilarious:
Hehe kanskje hun ikke leita godt nok sist :D lykke til i dag :)
 
Jeg følte hu holdt den dingsen på samme sted hele tiden. Men nå var jeg sykt sliten og klarte ikke å følge med :hilarious:
Tusen takk, 1 time igjen. Sykt spennende!!!!:D
11 minutter :)
 
20190410_144928.jpg
Herreminn!!
Sjekk denne lille krabaten ❤
Ville ikke ligge stille et sekund, så dette er en aktiv liten sak.
Alt er perfekt, sjekket fra topp til tå. Hjerte, hjerne, urinblære, mellomgulv, bein, magesekk +++ fått full forklaring på alt og at alt er som det skal være.
Da kan jeg roe nerva og bare nyte tiden videre:love7
Etter å ha sett litt mer nøye på bildet, så må denne ungen ha gener fra enten en enhjørning eller satan.... horn i panna. Hjelpes :hilarious::angel12
 
Last edited:
Vis vedlegget 294373
Herreminn!!
Sjekk denne lille krabaten ❤
Ville ikke ligge stille et sekund, så dette er en aktiv liten sak.
Alt er perfekt, sjekket fra topp til tå. Hjerte, hjerne, urinblære, mellomgulv, bein, magesekk +++ fått full forklaring på alt og at alt er som det skal være.
Da kan jeg roe nerva og bare nyte tiden videre:love7
Etter å ha sett litt mer nøye på bildet, så må denne ungen ha gener fra enten en enhjørning eller satan.... horn i panna. Hjelpes :hilarious::angel12
Så bra at alt var fint ❤️
 
Vis vedlegget 294373
Herreminn!!
Sjekk denne lille krabaten ❤
Ville ikke ligge stille et sekund, så dette er en aktiv liten sak.
Alt er perfekt, sjekket fra topp til tå. Hjerte, hjerne, urinblære, mellomgulv, bein, magesekk +++ fått full forklaring på alt og at alt er som det skal være.
Da kan jeg roe nerva og bare nyte tiden videre:love7
Etter å ha sett litt mer nøye på bildet, så må denne ungen ha gener fra enten en enhjørning eller satan.... horn i panna. Hjelpes :hilarious::angel12
Så gøy! Må være ekstra stas når man ser at det er en liten baby :Heartred
 
Back
Topp