100 dager har gått

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
I dag har jeg vært gravid i 101 dager :arghh: føles som 2000 dager, men 100 dager er jo ikke verst :) :)
 
Føles som jeg har vært gravid i en evighet... fortsatt ikke halvveis :hilarious: Håper og tror at tiden går litt fortere etter OUL om en liten måned, evt. når jeg begynner å kjenne tydelig bevegelse. Føler at jeg bare går å venter på en bekreftelse på at det fortsatt går bra der nede...! Enda en TUL er liksom ikke aktuelt da vi må kjøre i nesten tre timer for å ta privat + at det koster over 1000 kr. :nailbiting:
 
Føles som jeg har vært gravid i en evighet... fortsatt ikke halvveis :hilarious: Håper og tror at tiden går litt fortere etter OUL om en liten måned, evt. når jeg begynner å kjenne tydelig bevegelse. Føler at jeg bare går å venter på en bekreftelse på at det fortsatt går bra der nede...! Enda en TUL er liksom ikke aktuelt da vi må kjøre i nesten tre timer for å ta privat + at det koster over 1000 kr. :nailbiting:
Av erfaring så går 2. trimester fortere enn 1. og 3. :p men er helt enig, dette går sakte :D
 
Av erfaring så går 2. trimester fortere enn 1. og 3. :p men er helt enig, dette går sakte :D
Satser på det - husker ikke hvordan det var sist, bare at da bekymret jeg meg ikke like mye som nå! Passer på å ha noen småting som jeg gleder meg til hele tiden sånn at jeg har noe annet å fokusere på. Nå er det påskeferie som står for tur. Barnehagen er "dessverre" stengt hele påska, så jeg må nok være hjemme heeeele uka.:rolleyes: :hilarious:

Har du noe du spesielt du ser fram til?
 
Hurra for 100 dager!
Her er det visst 175 dager til termin, og jeg syntes plutselig det hørtes lite ut.:laughing002
Ikke det, dagene snegler seg avgårde her også. Samtidig er jeg bare litt over en måned unna halvveis, og siden jeg regner med at det blir tidlig fødsel kan jeg jo i teorien være halvveis any day.:knegg:
 
Satser på det - husker ikke hvordan det var sist, bare at da bekymret jeg meg ikke like mye som nå! Passer på å ha noen småting som jeg gleder meg til hele tiden sånn at jeg har noe annet å fokusere på. Nå er det påskeferie som står for tur. Barnehagen er "dessverre" stengt hele påska, så jeg må nok være hjemme heeeele uka.:rolleyes: :hilarious:

Har du noe du spesielt du ser fram til?
Ja viktig med små milepæler og ting som skjer, da går tiden kanskje litt raskere og man kan fokusere på litt annet. Jeg er også mer bekymret nå enn sist :p rart det der!

Jeg ser fram til familiekos i påsken. Det kommer besøk langveisfra, det er koselig! Og så er det fireårsdag i begynnelsen av mai:eek: hvor ble tiden av? Føles som om han var baby i går. :happy:
 
Hurra for 100 dager!
Her er det visst 175 dager til termin, og jeg syntes plutselig det hørtes lite ut.:laughing002
Ikke det, dagene snegler seg avgårde her også. Samtidig er jeg bare litt over en måned unna halvveis, og siden jeg regner med at det blir tidlig fødsel kan jeg jo i teorien være halvveis any day.:knegg:
Tenk når det er kortere tid fram enn bak, det blir stas :p
 
Ja viktig med små milepæler og ting som skjer, da går tiden kanskje litt raskere og man kan fokusere på litt annet. Jeg er også mer bekymret nå enn sist :p rart det der!

Jeg ser fram til familiekos i påsken. Det kommer besøk langveisfra, det er koselig! Og så er det fireårsdag i begynnelsen av mai:eek: hvor ble tiden av? Føles som om han var baby i går. :happy:
Veldig! Man skulle trodd at det ble enklere å senke skuldra når man har vært gjennom det før, men:p

Åååh, det blir nok bra! Alltid stas å få sett folk man ikke treffer så ofte.:happy: Sant, tiden flyyyyr! Her blir det 3-årsdag i juni. Klarer ikke helt å skjønne at det har gått tre hele år allerede.
 
95 dager! Tiden har gått veldig sakte, men samtidig veldig fort. Skjønner ikke helt hvor første trimester ble av, men samtidig så føltes det som en evighet der og da.
 
Jeg syns tiden går så fort nå:rolleyes: var på ultralyd i går og babyen hadde vokst 5 cm siden sist som var bare 3 ukero_O var kjempestor og fullt liv der inne:p Av og til glemmer jeg nesten av at jeg er gravid..
 
200 dager til termin *jubel*
Jeg er litt stressa, for jeg må rekke å bygge bad og nytt inngangsparti før den lille kommer.
Håper også på at jeg får pusset opp stua og malt kjøkkenet...... litt optimist kanskje?
:hilarious:
Kanskje godt at jeg ikke er lenger enn 11+6......:rolleyes:
 
200 dager til termin *jubel*
Jeg er litt stressa, for jeg må rekke å bygge bad og nytt inngangsparti før den lille kommer.
Håper også på at jeg får pusset opp stua og malt kjøkkenet...... litt optimist kanskje?
:hilarious:
Kanskje godt at jeg ikke er lenger enn 11+6......:rolleyes:
Bare å sette i gang da, du har litt å gjøre :D skal du gjøre alt alene? :p
 
Bare å sette i gang da, du har litt å gjøre :D skal du gjøre alt alene? :p
Kjøpte meg hus aleine for 2 år siden og må totalrenovere dette... er jo snaaaaart ferdig :dead:
Ikke huset men jeg :hilarious:
Kommer seg med huset også altså. Gjør alt sammen selv (fått litt hjelp i ny og ne)
Tror nok mamma kommer til å ta i et realt tak når hu finner ut at a skal bli bestemor:D
 
Kjøpte meg hus aleine for 2 år siden og må totalrenovere dette... er jo snaaaaart ferdig :dead:
Ikke huset men jeg :hilarious:
Kommer seg med huset også altså. Gjør alt sammen selv (fått litt hjelp i ny og ne)
Tror nok mamma kommer til å ta i et realt tak når hu finner ut at a skal bli bestemor:D
Sporty! Men jenter kan da også pusse opp :D Bra du får litt hjelp av og til, og der ble du vel også få hvis du skal bli ferdig før fødsel :p

Har du vært og fått satt inn egg i Danmark?
 
Sporty! Men jenter kan da også pusse opp :D Bra du får litt hjelp av og til, og der ble du vel også få hvis du skal bli ferdig før fødsel :p

Har du vært og fått satt inn egg i Danmark?
Hehe ja utrolig hva vi jenter kan :dance011

Jepp, var en tur på StorkKlinik i København.
Klaffet på første forsøk, så jeg er storfornøyd!
 
Hehe ja utrolig hva vi jenter kan :dance011

Jepp, var en tur på StorkKlinik i København.
Klaffet på første forsøk, så jeg er storfornøyd!
Så herlig at det klaffet så raskt! Litt penger spart da :p Blir det en eller to? Ei jeg kjenner var i Danmark 5 ganger før det klaffet.
 
Så herlig at det klaffet så raskt! Litt penger spart da :p Blir det en eller to? Ei jeg kjenner var i Danmark 5 ganger før det klaffet.
Ojjj huff. Ja hørt om mange som har måttet prøve flere ganger. Er svinaktig dyrt også:wacky:
Her klaffet det på første inseminasjon. Så dette er så nære inntil naturlig det går an uten en partner.
Hun fant bare en på ultralyd for 5 uker siden. Men skal på ny ultralyd kl 14 i dag. Så håper jo at de finner en til :hilarious:
 
Back
Topp