10 minutter

Hm.. jeg tror hun med tvillingene har gått glipp av seksualundervisningen på skolen.. prevensjon? hva er det?

Han svigerfaren der hadde jammen blitt kastet laaangt ut av meg!!
Litt usikker på om han hadde fått komme tilbake noengang også =P

off, det hadde jeg ikke klart tror jeg, å adoptert bort barn, skjønner jo at noen faktisk MÅ det, men guuud å tøft det må være.

kan ikke forstå at noen kan gi fra seg barna jeg da... synes virkelig synn på de... men ja, prevansjon er jo greit å bruke da...
men for en lykke for de som skal adoptere.

kan ikke forstå at noen kan gi fra seg barna jeg da... synes virkelig synn på de... men ja, prevansjon er jo greit å bruke da...
men for en lykke for de som skal adoptere.
Ja, tenk den gleden og takknemligheten de opplever.. Jeg hadde ikke klart det.. Man får jo et forhold til den lille i magen.. Hadde vært grusomt!

Hvilket program er dette?

Mamma kunne ikke skjønne at jeg orket å se jordmødrene på nrk/tvNorge (eller hvor det gikk) når jeg var høygravid :D

Jeg håper ikke hun ombestemmer seg.. Eller, håper utfallet uansett blir det beste for barna.. men adoptivforeldrene så så bekymra ut! :P For deres skyld vil jeg jo ikke at hun skal ombestemme seg! :P

Jeg er litt treg her.. fikk ikke helt med meg startem.. Hvorfor adopterer hun dem bort??

Dette er såååååå triiist, men samtidig så happy ending da :) :crybaby2

Jeg er litt treg her.. fikk ikke helt med meg startem.. Hvorfor adopterer hun dem bort??
For hu klarte så vidt å ta vare på si egen datter på 4år, så visste ikke om hu klarte da tvillinger. Hu har og adoptert første ungen og.

For hu klarte så vidt å ta vare på si egen datter på 4år, så visste ikke om hu klarte da tvillinger. Hu har og adoptert første ungen og.
Oii.. Huffda..
Ja.. Da burde hun kanskje tenkt på det litt før?? =P

Lykkelige foreldre som fikk ta barna med hjem fra sykehuset :) Jeg tror jeg kommer til å være livredd når jeg må dra derifra :P MITT ansvar?? WHAT??? :P

Godt det er flere enn meg som må tørke litt tårer.. I denne serien virker det som om de er så bedøvet av epidural at de ikke kjenner riene. Blir som en overraskelse når de kan begynne og presse, noen sover jo helt fram. Jeg lurer på hvordan dette er mulig? Brukerde en annen type bedøvelse enn her hjemme ? Jeg har også hatt epidural, men har kjent smertene godt for det, spes i slutten før pressriene. Og selvfølgelig pressriene, ingen virkning da.

Back
Topp