MyFairytale <3
Glad i forumet
Oh no!! Ingen svigers!!! Ingen egen familie heller tror jeg.. færrest mulig altså =)Hvem her hadde takla svigers under fødselen?? Ikke jeg..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh no!! Ingen svigers!!! Ingen egen familie heller tror jeg.. færrest mulig altså =)Hvem her hadde takla svigers under fødselen?? Ikke jeg..![]()
Ja, tenk den gleden og takknemligheten de opplever.. Jeg hadde ikke klart det.. Man får jo et forhold til den lille i magen.. Hadde vært grusomt!kan ikke forstå at noen kan gi fra seg barna jeg da... synes virkelig synn på de... men ja, prevansjon er jo greit å bruke da...
men for en lykke for de som skal adoptere.
Jeg hadde ikke engang takla å ha mor mi der el jegHvem her hadde takla svigers under fødselen?? Ikke jeg..![]()
Hvilket program er dette?
Mamma kunne ikke skjønne at jeg orket å se jordmødrene på nrk/tvNorge (eller hvor det gikk) når jeg var høygravid![]()
For hu klarte så vidt å ta vare på si egen datter på 4år, så visste ikke om hu klarte da tvillinger. Hu har og adoptert første ungen og.Jeg er litt treg her.. fikk ikke helt med meg startem.. Hvorfor adopterer hun dem bort??
Oii.. Huffda..For hu klarte så vidt å ta vare på si egen datter på 4år, så visste ikke om hu klarte da tvillinger. Hu har og adoptert første ungen og.
Akkurat det samme tenkte jeg å duOii.. Huffda..
Ja.. Da burde hun kanskje tenkt på det litt før?? =P