Fint å se det er andre småtupper herSnuppa er 11 mnd om fire dager og har vært å veid og målt idag. 8765g og 70cm Ikke så stor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fint å se det er andre småtupper herSnuppa er 11 mnd om fire dager og har vært å veid og målt idag. 8765g og 70cm Ikke så stor
Hihi, det er så gøy å se forskjellen på våre to herligheter. Viser så godt at babyer kan være så forskjellige men like perfekteDa har vi vært. Han var 12,2 kg og 77,5 cm. Stor og fin og nesten innenfor øverste normal strek på kurven sin nå hehe.
Hihi, det er så gøy å se forskjellen på våre to herligheter. Viser så godt at babyer kan være så forskjellige men like perfekte
Hehe, spørs om han har vært dobbelt så stor i en periode da. De hadde nok blitt et bra par!Ja ikke sant perfekte er dei har nok vært større forskjell på dei og. Da han har veid ca 12 kg i 3 mnd allerede. Har nesten stått helt stille på vekta site månedene hehe
Jeg bare satt hun på en vanlig vekt for å sjekke, ikke kommet meg til helsestasjonen. Der veide hun 8400, med klær og alt. Ble egentlig litt bekymret for hun veide 8200 da hun var 8 mnd. Nå er hun 11. Men kan jo ha blitt litt feil siden hun satt kanskje ikke helt rett og sånt, hun var litt urolig. Men får nesten bare ta meg en tur å sjekke ordentlig.
Vært mye syk og spist lite en stund, men bedre igjen nå heldigvis
Jeg har også brukt badevekten, men den er litt feil i forhold til vekta på helsestasjonen.
Hvordan gikk det?Skal imårra )
11 mnd kontroll nå fredag som var. 1040 og 80 cm ingen reaksjon på sprøyte heldigvis